شرایط بازار دیروز تا حدود زیادی مشابه دو روز اول هفته بود و شاخص کل در مسیر اصلاح نرم و ملایم خود با از دست دادن حدود ۸ هزار واحد از ارزش خود، به ۲ میلیون و ۱۶۸ هزار واحد رسید . پیشتر نیز گفته شد که با از دست رفتن شاخص ۲٫۱۸۰ ، حمایت مهم شاخص کل در محدوده ۲٫۱۳۰ واحد قرار دارد .

البته اگر مبنا حمایت از بازار باشد، می توان به واکنش بازار قبل از رسیدن به محدوده حمایتی امیدوار تر بود . بازار در شرایطی است که با توجه به کاهش چشمگیر حجم معاملات، عملا چه در سمت تقاضا و چه در سمت فروش، سفارشات چندانی وجود ندارد و بازار با اندک تقاضا و حمایتی رنج خواهد شد .البته در نقطه مقابل نیز این موضوع صدق می کند .

از منظر سیاسی نیز شرایط خوب نیست و موشک بازی ها ادامه دارد . شب گذشته نیز حملاتی از سوریه به سمت جولان اشغالی و همچین از یمن به سمت ناوهای آمریکایی صورت گرفت .
دیروز در مورد صندوق های اهرمی صحبت کردیم . ظاهرا چندی پیش به مدیران صندوق ها فرصت سه ماهه ( تا پایان سال ) داده شده است تا قیمت واحد ها در محدوده nav معامله شود و هیچ صندوقی حباب نداشته باشد . این موضوع را در خرید و فروش های اهرمی ها در نظر داشته باشید .

واچ_لیست_روزانه

#وبلمت سهم امروز احتمالا باز می شود . منفی سهم فرصت خوبی برای یک پله خرید به دید کوتاه مدت است .
#گشان سهم به محدوده حمایتی نزدیک می شود . با پذیرش ریسک های آن ، خرید زیر ۲۵۰۰ تومان به دید نوسان گیری ۱۰ درصدی کم ریسک است .

#هشت_صبح  #بازار #تحلیل_قبل_از_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت

همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

اصلاح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *