#فمراد سرمایه را ثبت کرد 

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-118 مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۹  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۸  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۵۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

مجمع فوق العاده در #پارسان
جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۲:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۸ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس پژوهشگاه صنعت نفت، واقع در تهران، ضلع غربي مجموعه ورزشي آزادي، مرکز همايش هاي بين المللي پژوهشگاه صنعت نفت، سالن آزادگان برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :  
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#ومهان در ۹ماهه به سود ۱۴۹۷ ریالی با سرمایه جدید رسیده است
#حپارسا در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۷۶۹۲ ریالی رسیده است
#ثامید    شرکت توسعه و عمران امید(سهامی عام) جهت ساخت و ساز در قالب قرارداد مشارکت در ساخت بر روی یک قطعه زمین واقع در شهر مشهد از کلیه سرمایه گذاران توانمند و متخصص در امر ساختمان دعوت به همکاری می نماید
افزایش سرمایه ۳۰ درصدی #کتوکا از محل سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#بتهران در گزارش ۶ماهه به سود ۳۶۸ ریالی و ۹ماهه به عدد ۵۲۳ ریال  رسیده است و خوب پیش رفته . کل سود  سال قبل ۱۰۳ ریال بود و ۹ماهه امسال  ۱۳۰۷  میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است.
#ثاخت در ۱۲ماهه حسابرسی تلفیقی شده به سود ۱۰۹ ریالی‌رسیده است .
#کنور با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-175 مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران خيابان وليعصر (عج) نرسيده به چهار راه شهيد چمران (پارک وي)-مجموعه فرهنگي ورزشي وزارت کار و امور اجتماعي سالن تلاش برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#پرداخت  بدینوسیله انعقاد الحاقیه افزایش ۲۵ درصدی قرارداد خرید ۷۰،۰۰۰ دستگاه کارتخوان سیار غیر اندرویدی با شرکت توسعه فن افزار توسن را به اطلاع سهامداران محترم می رساند. تعداد ۱۷،۵۰۰ دستگاه پایانه فروشگاهی (کارتخوان سیار غیر اندرویدی) به دستگاه های موضوع قرارداد اصلی اضافه گردید و کل دستگاه های موضوع قرارداد از تعداد ۷۰،۰۰۰ دستگاه به تعداد ۸۷،۵۰۰ دستگاه افزایش یافت. این افزایش بر اساس مفاد قرارداد اصلی انجام گرفته است. دامنه قیمتی برای هر دستگاه با محاسبه ارزش افزوده بین ۴۷،۲۰۰،۰۰۰ تا ۵۱،۷۷۵،۰۰۰ ریال می باشد.
#تماوند  پذیرش سندیکایی تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق سلف موازی استاندارد کنسانتره سنگ آهن شرکت سنگ آهن مرکزی ایران (سهامی خاص) نرخ سود دو ساله حداقل ۴۳ و حداکثر ۴۷ درصد به مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال توسط شرکت تامین سرمایه دماوند (سهامی عام) با نماد (عسنگ۵) و ۲۸٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال توسط سایر شرکت ها. درآمد بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی اوراق یاد شده جمعاً به مبلغ ۴۱۶٫۰۰۰ میلیون ریال که شامل ۲۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال درآمد تعهد پذیره نویسی که بلا فاصله پس از پذیره نویسی و مبلغ ۲۱۶٫۰۰۰ میلیون ریال درآمد بازارگردانی اوراق است که طی ۲ سال آتی شناسایی خواهد شد.
#ثنوسا در گزارش۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۱۶۴ ریالی رسیده است
#لپارس ملک می‌فروشد
پیرو اطلاعیه منتشره به شماره پیگیری ۱۱۳۱۸۳۱ مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ شرکت کارخانجات پارس الکتریک در نظر دارد املاک مازاد خود ( آپارتمان تهرانپارس و ملک خیابان مطهری و کارخانه صنعتی متعلق به شرکت الکترونیک سیرجان ) را از طریق مزایده عمومی مرحله دوم با وضعیت موجود به فروش برساند.
#پارسان در گزارش ۱۲ماهه به سود حسابرسی شده ۷۵۹۳ ریالی رسیده است
#شفارا  با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-02A-013 مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۲و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۲,۶۳۰,۴۶۳ میلیون ریال به‌مبلغ ۴,۶۵۰,۴۶۳ میلیون ریال  ، تعداد ۱,۸۶۲,۷۹۷,۱۰۱  سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱۵۷,۲۰۲,۸۹۹  سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳  لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
بانک #دی
شفاف سازی در بانک دی
احتراماً در اجرای تکالیف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران نسبت به برنامه تحول این بانک (موضوع اطلاعیه مورخ ۱۷‌‏/۰۷‌‏/۱۴۰۲ در سامانه کدال) در ارتباط با موضوع وصول مطالبات از شرکت های تابعه و وابسته؛ به استحضار سهامداران گرانقدر می رساند کلیه مطالبات بانک از شرکت لیزینگ دی به مبلغ ۷٫۰۹۱ میلیارد ریال (بند ۸‏-۳۲ از مجموعه یاداشت های صورتهای مالی میان دوره حسابرسی شده منتهی به پایان شهریورماه سال جاری) از طریق تملیک اموال غیر منقول شرکت مذکور طی قرارداد شماره۲۰۲۱‌‏/۱۱‌‏/ ب د‌‏/۲۵ مورخ ۱۷‌‏/۱۰‌‏/۱۴۰۲ وصول گردیده است. همچنین خاطر نشان میگردد موضوع پیگیری وصول مطالبات از سایر شرکت های گروه نیز در دستور کار می باشد که به محض حصول نتیجه مراتب از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی خواهد شد. با این اوصاف اثر مالی رویداد مذکور منجر به کاهش تسهیلات غیرجاری، اصلاح ساختار مالی و بهبود شاخص های سلامت بانکی میگردد.
افزایش سرمایه ۳۵ درصدی #فولاد از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#وکغدیر  جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس بزرگراه شهيد چمران، خيابان يمن، ميدان شهرياري، بلوار دانشجو، مرکز همايش هاي بين المللي دانشگاه شهيد بهشتي، تالار ابوريحان برگزار میگردد
#پترول دارایی میفروشد
شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس در نظر دارد تعداد ۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ سهم شرکت پتروشیمی صدف خلیج فارس معادل ۳۰ درصد از کل سهام شرکت مذکور اصالتا،وکالتا به صورت یکجا از طریق مزایده عمومی واگذار نماید
#ثنوسا  جلسه مجمع عمومی این شرکت  در ساعت ۱۰:۳۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران – سعادت آباد بالاتر از ميدان کاج – خيابان نهم – پلاک ۱۲ – مجموعه نيايش(( مرکز همايش هاي بين المللي نيايش )) برگزار میگردد
#خساپا  روز گذشته، سایپا اعلام کرد که  با کسر ۱۱۵ هزار دستگاه از کل ۱۸۹ هزار دستگاه تعهد گروه سایپا تا پایان سال، ۷۴ هزار دستگاه باقی می‌ماند که با پیش بینی ۱۲۰ هزار دستگاه تولید تا پایان سال، تعداد ۴۶ هزار دستگاه تولید مازاد بر تعهدات خواهد بود.
امیر طیبی مدیر استراتژیک سایپا در خصوص فروش ۴۶ هزار دستگاه خودرو سایپا که در رسانه ها منتشر شد ، به خبرنگار بورس۲۴ گفت: ما در مقطع فعلی اعلام کرده ایم که به میزان ۴۶ هزار دستگاه خودرو آمادگی شرایط فروش عمومی را داریم.
وی افزود: حال منتظر هستیم که وزارت صمت و سایر مراجع به ما این اجازه را بدهند که فروش را انجام دهیم و فروش منوط به اجازه وزارت صمت است.
افزایش سرمایه ۴۰ درصدی #پدرخش از محل سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
طرح و توسعه #خکمک  شرکت ایندامین سایپا دراستای افزایش ظرفیت و رفع گلوگاه های تولید نسبت به راه اندازی خط تولید بدنه کمک فنر (آتر تیوپ) با ظرفیت تولید سالانه ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ عدد با استفاده از منابع داخلی شرکت و پرداخت مخارج سرمایه ای، شامل ماشین آلات ، تاسیسات ، و تجهیزات به مبلغ ۱۲۰٫۰۰۰ میلیون ریال در محل سایت ۲ شرکت واقع در مجتمع صنعتی تیبا اقدام نموده است که ارزش سالانه محصولات تولیدی آن معادل ۱٫۴۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال و ارزش افزوده آن ۳۰۰٫۰۰۰میلیون ریال می باشد .
#فصبا سرمایه را ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-083 مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۱  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۵  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۵,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ ۴۴,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۹ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#بکابل با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-170 مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ در استان زنجان ،شهر ابهر به آدرس شهرستان ابهر کيلومتر ۹ جاده ابهر به تاکستان، مجتمع صنعتي نورين برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#زدشت و شفاف سازی
 پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزايش سرمايه اين شرکت به استحضار می رساند شايعه منتشر شده کذب بوده و اين شرکت حق پيگيري، شناسايي و مجازات جاعلان نامه و منتشرکنندگان شايعه را براي خود محفوظ مي دارد.
#مادیرا  به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تعلیق می گردد.

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *