#فنوال سرمایه را ثبت کرد 

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-93A-183 مورخ ۱۳۹۳/۱۲/۲۷ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳,۳۹۱,۷۳۵ میلیون ریال به‌مبلغ ۵,۰۸۷,۶۰۳ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۶۹۵۸۶۸ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

#ورنا ۵۵ ریال سود تقسیم کرد

 

شفاف سازی در #آسیاتک 
پیرو مصوبه شماره ۲ جلسه شماره ۳۴۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص تعیین تعرفه ارائه خدمات دسترسی پرسرعت ثابت VDSL ، ADSL و فیبر و تاییدیه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و با توجه به مصوبه جلسه شماره ۲۶۸ مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۰۳، به استحضار می رساند تغییرات افزایش تعرفه به شرح پیوست می باشد. لازم به ذکر است فروش بسته های اینترنت نسبت به کل دارایی ها و کل درآمد فروش در سال مالی گذشته به میزان ۶۰% و ۵۰% بوده است. همچنین آثار این افزایش تعرفه به تدریج در ماه های آتی و با در نظر گرفتن افزایش هزینه ها پهنای باند زیرساخت، مشخص خواهد شد که متعاقبا اطلاع رسانی های لازم صورت خواهد پذیرفت. قابل توجه به اینکه بنا بر سایر مصوبات کمیسیون، تعرفه های مذکور نرخ های پایه بوده و بر اساس سطح کیفیت خدمات (نقره ای و برنزی) و بسته های حجمی اختصاص داده شده پکیج های متغیری همچون گذشته وجود خواهد داشت.
#قشهد
به گزارش آوای‌آگاه؛ سود قابل تقسیم هر سهم ۸۲۰ ریال تصویب شد
#فلامی ۳ماهه نسبت ب مدت مشابه قبل افت سود داشته و ۷۷ ریال محقق کرده است که ۴۶ میلیارد ریال سود عملیاتی و همین مبلغ سود خالص دارد
#فرود ۹ماهه داد …
سهم گزارش خوبی در ۳ماهه داشته ۲۵۲ ریال به ازای هرسهم محقق کرده است . سهم  ۱۴۰۷ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۳۵۹ میلیارد ریال سود خالص دارد
در ۶ماهه  سود هر سهم ۴۳۰ ریال شده و ۲۳۳۹ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۳۲۳ میلیارد ریال سود خالص دارد  .
در ۹ماهه  کمی ارام تر حرکت کرد و ۵۳۸ ریال محقق کرده که ۳۰۹۴ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۹۰۶ میلیارد ریال سود خالص دارد
افزایش سرمایه ۴۳۵ درصدی #نیان از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#پی_پاد با عنایت به ماده ۱۳دستورالعمل افشای شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به اطلاع می‌رساند شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد در راستای فعالیت‌های شرکت و به منظور گسترش و توسعه ارائه خدمات پرداخت الکترونیک و نیز ورود به کسب و کارهای نوین، اقدام به افزایش درصد سهامداری از یک درصد به مقدار ۹۹/۶ درصد در شرکت توسعه الکترونیک فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (سهامی خاص) با سرمایه ثبتی ۱،۰۰۰،۰۰۰ ریال نموده است.
ليزينگ ايرانيان #وایران در ۹ماهه با تحقق ۳۰۱ میلیارد ریال به سود ۱۸۶ ریالی به ازای هر سهم رسیده است
#مرقام و شرکت در مناقصه
خرید ۵۰ دستگاه ATM و پشتيباني آن مطابق با بخش دوم (محدوده فني و بازرگاني) و بر اساس شرايط فني و بازرگاني اعلام شده و منطبق بر روش QCBS می باشد .
#فکمند با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-040 مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۶  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۱  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۷۶,۶۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۸۳,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۰۶۴۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#شهر ۹ماهه  ۱۵۰ ریال سود محقق کرده است
#فرود    احتراما بدینوسیله به استحضار می رساند ، پیرو چندین نوبت اخطار تلفنی و حضوری اداره گاز شهرستان شاهرود مبنی بر ضرورت کاهش مصرف گاز به میزان ۵۰درصد دیماند و همچنین متعاقب آن کاهش فشار خط ورودی از ایستگاه اندازه گیری از ۲۵۰ به ۴۰ پوند ، عملا امکان ادامه ی تولید بخش نورد مقدور نبود . لذا با عنایت به این موضوع تصمیم به توقف تولید میلگرد گرفته شد . به منظور استفاده ی بهینه از بازه ی توقف زمستانی ، پیش تر مقرر گردیده بود مشعل های جدید کوره ی پیشگرم نورد که دارای راندمان بالاتر می باشدو همچنین قابلیت استفاده از سوخت دوم در آن دیده شده است در این بازه تعویض گردند و نسبت به اصلاح لوله کشی و تاسیسات مربوط به سوخت دوم اقدام شود . همچنین در این بازه زمانی تعمیرات اساسی نسوز کوره و تجهیزات مکانیکی خط نورد صورت می پذیرد. زمان شروع این توقف ۵ دی ماه و زمان راه اندازی تولید میلگرد ۲۸ دی ماه پیش بینی می گردد. ضمنا این مدت توقف قبلا در محاسبات بودجه سال ۱۴۰۲ شرکت لحاظ شده و میزان سود و فروش و تولید پیش بینی شده با در نظر گرفتن توقفات تولید در بازه یک ماهه فصل سرما بوده است .
افزایش سرمایه ۱۱۱ درصدی #پاسا از محل سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#وساخت و آگهی عرضه عمده سهام کنترلی شرکت سرمایه گذاری توسعه و عمران استان اردبیل
شفاف سازی #های_وب
عطف به مصوبه شماره ۲ شماره ۳۴۹ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۳۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات موضوع تعیین تعرفه خدمات دسترسی شبکه ثابت به استحضار می رساند که در این مصوبه میانگین تعرفه دسترسی برای خدمات پایه درسطوح مختلف سرعت به طور متوسط ۳۴ درصد نسبت به مصوبه شماره ۲۶۸ مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ افزایش یافته است (در سطوح سرعت ۳۰ مگابیت بر ثانیه افزایش ۱۶ درصد افزایش و برای ۵۰ مپابیت بر ثانیه ۷ درصد افزایش لحاظ شده است). لیکن برآورد آثار دقیق مالی این تغییر منوط به مشخص شدن تغییرات در میزان تقاضا و افزایش هزینه های پهنای باند توسط شرکت ارتباطات زیرساخت در طی ماههای آتی خواهد بود.
مجوز افزایش سرمایه ۸۰% #پلاست از محل سود انباشته صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۲۰۰% #وارس  از محل سود انباشته صادر شد
#زماهان به استناد ماده ۱۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ظن دستکاری بازار (مبتنی بر اطلاعات یا معاملات) نماد معاملاتی ناشر حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ) متوقف می گردد.
#شفارا  با اطلاع عموم سهامداران و ذینفعان شرکت پتروشیمی فارابی میرساند با اقدامات و مذاکرات انجام شده , بعد از ۷ سال قطع خوراک از مجتمع پتروشیمی بوعلی , تامین اورتوزایلین از این پتروشیمی از روز گذشته برقرار و این فرایند تحت قرارداد تامین خوراک استمرار خواهد یافت
#سهرمز جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران، خيابان وليعصر، بالاتر از صداو سيما، خيابان استقلال، مجموعه فرهنگي ورزشي تلاش برگزار میگردد
#غشوکو  در ۳ماهه به سود ۲۲۶ ریالی رسیده و ۶ماهه این عدد ۵۵۷ ریال بود و ۹ ماهه به ۷۰۴ ریال رسیده و نسبتا خطی پیش رفته
سهم  ۳ماهه  ۱۵۵ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۹۰ میلیارد ریال سود خالص دارد
۶ماهه  سود عملیاتی ۳۴۴ و سود خالص ۲۲۲ میلیارد ریال است
۹ماهه  سود عملیاتی ۴۶۹ و سود خالص ۲۸۱ میلیارد ریال است
#پی_پاد  تملک منافع،اتصال و حفظ حساب تسویه پذیرندگان نزد بانک رفاه کارگران به تعداد ۱۵۹،۰۰۰ پایانه فروشگاهی بازاریابی بانک و بازاریابی شرکت در سراسر کشور می باشد. سود خالص قرارداد ۳۵ درصد مبلغ کل قرارداد منعقد شده با مقدار افزایش یا کاهش ۲۰ درصد در مقدار سود عنوان شده بوده و درآمد حاصل از قرارداد معادل ۳ درصد درآمد عملیاتی دوره مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ می باشد
#خکار افزایش سرمایه را ثبت کرد 
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-146 مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۸  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۶  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۳,۴۵۹,۹۱۹ میلیون ریال به‌مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۵۴۰۰۸۱ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#غبهار  در ۳ماهه به سود ۳۵۸ ریالی رسیده  و ۶ماهه این عدد  ۱۱۷۴ ریال و ۹ماهه به ۱۷۴۷ ریال رسیده است
سرمايه گذاري توسعه توکا از زیرمجموعه های #وتوکا در ۹ ماهه به سود ۱۰۸۹ میلیارد ریالی رسیده است  .
#امیران با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-184 مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۵ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۸:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس ميدان جهاد-ابتداي بزرگراه شهيد گمنام-پلاک۱۴-ساختمان انجمن صنفي قند و شکر-طبقه سوم برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
مهم برای #وبملت 
وبملت با سرمایه قدیم در ۹ماهه به سود ۷۷۶ ریالی رسیده است . سهم نرمال و خطی پیش رفته است  .  در گزارش ۶ماهه به سود ۵۲۱ ریالی رسیده است . وبملت در ۳ماهه  ۲۵۸ ریال سود محقق کرده بود .
با  سرمایه جدید  سود ۹ ماهه ۳۸۶ ریال است
#البرز با سرمایه قدیم به ازای هرسهم  ۹ماهه  ۶۰۱ ریال سود محقق کرده است و ۲۱۰۲۲ میلیارد ریال سود خالص دارد 
در ۶ماهه ۴۰۲ ریال سود محقق کرده است  و  و ۱۴۰۶۵ میلیارد ریال سود خالص داشت. با سرمایه جدید این عدد  ۴۵۷ ریال است
#وکبهمن در ۹ماهه به سود ۵۲۰ ریالی رسیده است
پايساز از زیرمجموعه های #فاراک در ۱۲ماهه به سود ۲۶۴ میلیارد ریالی رسیده است
#غمارگ پیرو تعلیق نماد معاملاتی، موضوع بند ۷ ماده ۱۳مکرر۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به عدم رفع ابهام، تعلیق نماد معاملاتی به استناد تبصره ۱ماده مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ ادامه می یابد.
#تکنار در ۹ماهه به سود ۴۰۳ ریالی رسیده است

بتا سهم

#کدال_نگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *