#بازار ۱۴۰۲/۱۰/۳۰

با کاهش تنش های سیاسی بین ایران و پاکستان، به نظر می رسد می توان بازار امروز را به دو بخش قبل و بعد مشخص شدن نرخ ارز تقسیم کرد . از هفته گذشته و با بالا گرفتن تنش های سیاسی، نرخ ارز در یک مسیر صعودی قرار گرفت و تا ۵۴ هزار تومان نیز معامله شد . نیمه اول بازار امروز احتمالا بیشترین تاثیر را از نرخ ارز خواهد پذیرفت و پس از آن به گزارش ها وزن خواهد داد . به نظر می رسد نیمه اول بازار نسبت به نیمه دوم آن پر تقاضا تر باشد و پس از مشخص شدن نرخ ارز در حدود ساعت ۱۱ شاهد مشخص شدن روند بازار باشیم . به نظر می رسد بازار ساز نیز امروز وارد بازی شود و عرضه ها در بازار ارز بیشتر شود .

از منظر گزارش ها نیز، گزارش های پالایشی ها و بانکی ها منتشر شده است و احتمالا این دو گروه امروز با اقبال خریداران همراه شوند . در گروه خودرو نیز در آخر وقت چهارشنبه تحرکاتی از سوی حقوقی ها دیده شد که تا حدودی بازار را نسبت به این گروه امیدوار نگه داشته است .

در مجموع به نظر می رسد بازار کمی از شرایط پر ریسک خارج شده و امروز منطقی تر رفتار خواهد کرد . توصیه ما این است که اگر قصد خرید دارید در مثبت ها اقدام به خرید نکنید و خرید ها را به بعد از مشخص شدن نرخ ارز و واکنش بازار به آن در نیمه دوم بازار موکول کنید .

#هشت_صبح   #بازار  #تحلیل_قبل_از_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *