#بازار

در حالی به استقبال آخرین روز کاری هفته می رویم که در ساعات پایانی دیشب دلار کمی آرام گرفت و در هرات حدود ۱۰۰۰ تومان افت قیمت را تجربه کرد. از سوی دیگر حزب الله عراق نیز اعلام کرده است که عملیات نظامی علیه آمریکا را متوقف می کند.

بازار دیروز بد آغاز نکرد و رگه هایی از تقاضا در آن دیده می شد . اما هر چه پیش رفتیم خریداران پا پس کشیدند و حتی پس از مشخص شدن نرخ دلار، تقاضای چندانی در بازار شکل نگرفت و در نیمه دوم بازار شاهد افزایش عرضه ها بودیم . در تایم پس از بازار نیز شاهد افزایش عرضه در اهرمی ها بودیم.

نکته دیگری که دیروز ذهن بازار را درگیر کرده بود، انتشار اوراق ۳۰ درصدی بود . ظاهرا نرخ شکست این اوراق ۱۲ درست است و نمی تواند چالشی برای صندوق های بورسی و خروج پول از بازار سرمایه ایجاد کند . و احتمالا امروز شاهد تخلیه هیجان ناشی از این خبر خواهیم بود . بحث پیرامون این اوراق و این دست اقدامات و سیاست های به اصطلاح انقباظی زیاد است و شاید در زمانی مناسب به آن پرداختیم .

و اما بازار امروز…

با در نظر گرفتن موارد فوق و همچنین جو کلی چهارشنبه ها، نمی توان انتظار خاصی از بازار امروز داشت و همین که متعادل به کار خود پایان دهد برای امروز و این هفته کافی است . باید منتظر آخر هفته و تحولات سیاسی باشیم . به نظر می رسد اگر قرار باشد اتفاقی چه در بازار ارز و چه در موضوع جنگ منطقه ای رخ دهد در این آخر هفته است و هفته آینده احتمالا روند کلی بازار مشخص خواهد شد .

برای ریسک پذیر ها خرید در منفی های امروز در سهام بنیادی و دی پی اس محور و شاخص ساز توصیه می شود .

#هشت_صبح   #بازار  #تحلیل_قبل_از_بازار

دلار . تحلیل قبل از بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *