شرایط روز چهارشنبه تا حدود زیادی مشابه روز قبلش بود و حجم معاملات نیز چنگی به دل نمی زد . ارزش معاملات خرد به کمتر از ۴ همت رسیده و چند روزی است که در کانال محدوه ۳٫۵ تا ۴ همت در حال نوسان است . بازار با وجود ارزشمند بودن، نه پولی برای شروع روند جدید دارد و نه اعتمادی به آرامش سیاسی و اقتصادی .

از سوی دیگر اسفند ماه را در پیش داریم و فروش حقوقی ها به واسطه شناسایی سود در صورت های مالی و یا تامین نقدینگی .
از منظر تایم لاین، دو محدوده زمانی برای رشد بازار وجود دارد . برخی تحلیل گران این هفته را زمان مناسبی برای شروع روند صعودی بازار می دانند که ما نیز در هفته گذشته این موضع را مطرح کردیم و برخی دیگر اوایل اردیبهشت ماه را برای این مهم در نظر دارند .

به نظر می رسد طی روزهای گذشته ،فعالان حقیقی بازار کمی تغییر رویه داده اند و از سهام بنیادی و بزرگ فاصله گرفته اند که دلیلش را هفته گذشته مطرح کردیم . ظاهرا بیشترین توجه ها به سهام کوچک و ارزشمند بنیادی است که البته حقوقی در آن فروشنده نباشد و شناوری محدودی داشته باشد .
در شرایط فعلی نیز بازار به چند متغیر چشم دوخته است .یک چشم بازار به متغیر های سیاسی و تنش های منطقه است و چشم دیگر بازار به تصمیمات دولت در خصوص نرخ ارز و تصمیمات بانک مرکزی در خصوص نرخ نیما .

#واچ_لیست_روزانه

گروه #پالایش را در نظر داشته باشید . طی روزهای آتی خبر قطعی تغییر دستورالعمل ابلاغی منتشر خواهد شد . خرید در منفی های احتمالی این گروه به دید کوتاه مدت و میان مدت جذاب و کم ریسک است . در این گروه همواره از #شبندر #شپنا #شبریز نام برده ایم .

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

ارزش معاملات خرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *