#بازار ۱۴۰۳/۰۱/۲۵

تعطیلات سال نو و عید فطر به پایان رسید و بازار کم کم سر و شکل واقعی خود را پیدا خواهد کرد . سه روز دیگر نیز گذشت و بازارهای جهانی به تعطیلات رفتند و ما ماندیم و بازار بورس و احتمال پاسخ ایران به اسرائیل . سایه ترس کماکان بر سر بازار است و کسی نمی داند چه زمانی شرایط تغییر می کند .

در سه روز گذشته جو کلی بازار های جهانی خوب بوده و قیمت نفت برنت به بالای ۹۰ دلار رسیده است . هر اونس طلا نیز که در چند روز گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده بود در ساعات پایانی معاملات روز گذشته حدود ۱۰۰ دلار اصلاح در محدوده ۲۳۴۴ دلار به کار خود خاتمه داد .

با توجه شرایط کلی حاکم بر منطقه، نمی توان انتظار خاصی از بازار امروز داشت . اگر تنش های سیاسی را کنار بگذاریم بازار سرمایه آماده یک استارت قوی خواهد بود . تنها بازاری که طی ماه های گذشته از تورم جا مانده است و همسو با آن رشدی را تجربه نکرده، بازار سرمایه است . باید منتظر ماند و دید چه رخ خواهد داد .
اگر ریسک پذیر هستید و به بهبود شرایط امیدوارید کماکان توصیه ما خرید در سهام با dps بالاست .

بازارهای جهانی بازارهای جهانی

با توجه شرایط کلی حاکم بر منطقه، نمی توان انتظار خاصی از بازار امروز داشت . اگر تنش های سیاسی را کنار بگذاریم بازار سرمایه آماده یک استارت قوی خواهد بود . تنها بازاری که طی ماه های گذشته از تورم جا مانده است و همسو با آن رشدی را تجربه نکرده، بازار سرمایه است . باید منتظر ماند و دید چه رخ خواهد داد .با توجه شرایط کلی حاکم بر منطقه، نمی توان انتظار خاصی از بازار امروز داشت . اگر تنش های سیاسی را کنار بگذاریم بازار سرمایه آماده یک استارت قوی خواهد بود . تنها بازاری که طی ماه های گذشته از تورم جا مانده است و همسو با آن رشدی را تجربه نکرده، بازار سرمایه است . باید منتظر ماند و دید چه رخ خواهد داد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *