در حالی به استقبال اولین روز کاری هفته می رویم که پس از تعطیلات آخر هفته گذشته، رفته رفته حال و هوای کشور از عزاداری به سوی جنب و جوش سیاسی خواهد رفت و در آخر هفته به اوج خود می رسد . بازار امروز همانند سه شنبه گذشته با دامنه نوسان ۲ درصدی فعال خواهد بود و به نظر می رسد ریسک حضور در بازار با این تصمیم کاهش خواهد یافت . البته کاهش دامنه نوسان باعث افت ارزش معاملات خرد نیز خواهد شد که امری کاملا طبیعی است .
وضعیت بازار روز سه شنبه و با کاهش دامنه نوسان و شک سیاسی وارد شده دور از انتظار بود .

در حالی که اکثر فعالان بازار چشم به تابلو معاملات در پیش گشایش داشتند و انتظار میرفت بازار با صفوف فروش سنگین کار خود را آغاز کند، خبری از اردر های فروش سنگین نبود و در کمال تعجب، بازار متعادل کار خود را آغاز کرد .

در این بین و با توجه به روند بازارهای جهانی

اقبال به شاخص سازهایی مثل #فملی در روند کلی بازار موثر بود . #خودرو نیز به واسطه خبر افزایش قیمت هایما، با اقبال خریداران همراه بود خیلی زود به صف خرید رسید . عرضه صف خودرو طبق معمول فشار فروش در بازار را افزایش داد . اما عرضه ها دام چندانی نداشت و صف مجدد #خودرو و توجه بازار به #فولاد و برخی دیگر از dps محور ها باعث شد تا در پایان شاخص کل با حدود ۱۰۰۰ واحد رشد به کار خود خاتمه دهد .

واکنش مثبت بازار به تغییر دولت و تیم اقتصادی آن، نشان از امید بازار به آینده است . تیم اقتصادی فعلی بیشترین ضرر را به بورس و زیرساخت های اقتصادی کشور وارد کرد و احتمالا کشور تا مدت ها با اثرات آن مواجه خواهد بود .

دامنه نوسان ۲ درصدی/دامنه نوسان ۲ درصدی/دامنه نوسان ۲ درصدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *