#بازار ۱۴۰۳/۰۳/۱۲

در حالی به استقبال اولین روز کاری هفته می رویم که احتمالا بازار امروز نیز با صفوف خرید کار خود را آغاز خواهد کرد . چشم بازار به خبر های دو گروه خودرو و پالایش است و تا زمانی که خبر منفی از این دو گروه به بازار نرسد، می توان به ادامه روند صعودی بازار امیدوار بود . عامل دیگر تاثیر گذار بر بازار امروز و این هفته، محدودیت دامنه نوسان است .

به نظر می رسد با برداشته شدن دامنه نوسان، بازار از صفوف خرید در اکثر نماد ها فاصله بگیرد و عده ای را به فکر سیو سود بیاندازد . تداوم صفوف خرید بازار در صورت برداشته شدن محدودیت دانه نوسان، سیگنال قوی برای ورود پول های جدید به بازار خواهد بود .

برداشت ما این است که با توجه به جو کلی بازار در چند یکشنبه گذشته و تعطیلی دو روزه پیش روی بازار، احتمالا از اواخر وقت امروز از شدت تقاضا در بازار کاسته شود و فردا روز پر عرضه ای برای بازار باشد .

مثبت چند روز اخیر بازار با پول بچه های بازار شکل گرفت و حجم صفوف خرید در حدی بود که اگر مبنای حقوقی ها بر عرضه سهام بود، چیزی از صف و صف نشین ها باقی نمی ماند . بازار برای ادامه روند به پول تازه نفس و جدید احتیاج دارد و با این منابع محدود، رشد او نیز محدود خواهد بود .

خودرو و پالایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *