تحلیل بنیادی گروه حمل و نقل

 

شش نماد حمل و نقل ریلی، در نیمه نخست سال ۹۹ به درآمد ۸۹۴میلیارد تومانی رسیدند و در نیمه نخست سال جاری ۱٫۵۵همت درآمد داشتند که رشد ۷۴درصد نشان می دهد.

#حسیر #حآفرین #حپارسا بالاتر از میانگین صنعت خودشان رشد درآمد را تجربه کردند که البته تا حدی ناشی از توقف حمل و نقل ناشی از کرونا بوده است.

در نیمه نخست سال گذشته این صنعت ۳۳۲میلیارد تومان سود خالص و در نیمه نخست سال جاری ۳۱۶میلیارد تومان سود خالص محقق کرد البته این فاصله به دلیل عملکرد کل صنعت نیست بلکه #توریل در نیمه نخست سال قبل ۲۰۸میلیارد تومان سود ساخته است.

#حآفرین #حریل در تابستان به طور کلی بهتر از انتظار سود ساختند.

#حپارسا #حآفرین نیز در نیمه نخست سال جاری نسبت به نیمه نخست سال گذشته رشد سود مناسبی را تجربه کرده اند.

به لحاظ p.e #حپارسا تنها نمادی است که P.e در محدوده ۱۰ دارد. #حریل نیز در حال تقویت p.e است. #حآفرین نیز با شیب تندی در حال بهبود P.e است اما فعلا در محدوده P.e 20 می باشد.

ولی هلالات

#تحلیل_بنیادی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

شش نماد حمل و نقل ریلی، در نیمه نخست سال ۹۹ به درآمد ۸۹۴میلیارد تومانی رسیدند و در نیمه نخست سال جاری ۱٫۵۵همت درآمد داشتند که رشد ۷۴درصد نشان می دهد. حسیر حآفرین حپارسا بالاتر از میانگین صنعت خودشان رشد درآمد را تجربه کردند که البته تا حدی ناشی از توقف حمل و نقل ناشی از کرونا بوده است. تحلیل بنیادی گروه حمل و نقل 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *