نبض بازار

کاذر گزارش مرداد را داده است و ۶۶ میلیارد ریال فروش زده و خیلی عدد بالایی نیست آجر دولوميتي ۱۷,۲۰۰,۹۸۰ و در جرم هاي دولوميتي ۹,۳۳۶,۴۹۰ بوده که رشد نرخ خاصی نداشته و عجیب است ! در تیر ماه ۷۰ میلیارد ریال فروش داشته است در این ماه نرخ فروش جرم هاي دولوميتي ۹,۷۴۶,۳۳۱ و آجر دولوميتي ۱۷,۲۱۳,۱۳۹ ریال بوده در فروردین ۳۳ میلیارد ریال فروش داشته در این ماه نرخ فروش جرم هاي دولوميتي ۷,۸۵۵,۵۹۹ و آجر دولوميتي ۱۱,۴۴۸ ریال بوده .

در اردیبهشت فروش شرکت به عدد خوب ۸۲ میلیارد ریال رسیده . در این ماه نرخ فروش جرم هاي دولوميتي ۱۲,۴۹۳,۱۴۰ و آجر دولوميتي ۲۰,۷۱۴, ریال بوده . و عجیب رشد کرده است و در خرداد ماه نیز عدد فروش ۶۹ میلیارد ریال شده و در این ماه نرخ فروش جرم هاي دولوميتي ۱۰,۱۲۸ و آجر دولوميتي ۱۵,۶۷۵ ریال بوده . جمع فروش ۵ ماهه ۳۲۱ میلیارد ریال است در ۵ ماهه سال ۹۶ جمع فروش ۱۹۸ میلیارد ریال بود که پیشرفت خوبی را نشان میدهد

#دابور تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر مي رسد نوسان قيمت سهام شرکت طي روزهاي معاملاتي اخير با توجه به روند عادي بازار صورت پذيرفته است .

#بنیرو گزارش مرداد را داد ۶۱ میلیارد ریال فروش داشته است گزارش تیر را زد و ۶۴ میلیادر ریال فروش داشته است سهم البته هنوز موجودی خوبی دارد . سهم گزارش خرداد را داد که ۷۸ میلیارد ریال فروش زده بود سهم کمی فروردین نیمه تعطیل بود در این ماه ۳۷ میلیارد ریال فروش زد در اردیبهشت فروش ۵۶ میلیارد ریال بود که ۲۹۸ میلیارد ریال جمع فروش۵ ماهه بوده است در ۵ ماهه سال ۹۶ این عدد ۳۲۰ میلیارد ریال بوده تازه موجودی خوبی هم دارد. افزایش نرخ را هم داریم

عرضه های سنگین حقوقی در بانک ملت تا کنون بیش از ۶۰۰ میلیون عرضه از سوی حقوقی های سهامدار بانک صورت گرفته است

بازار این دقایق فشار زیادی را تحمل میکند و شاخص نزدیک به ۸۰۰ واحدی منفی است اکثر سهم های بزرگ بازار منفی هستند

 

تاریخ:۱۳۹۷/۰۶/۱۰

…………………………………………………………………………………
برای ثبت نام در کارگزاری فارابی و یا دریافت کد بورسی می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید و از خدمات منحصر به فرد کارگزاری فارابی و پیشرفته ترین پنل معاملاتی کشور استفاده نمایید.

دریافت کد بورسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *