نبض بازار

طرح تولید متانول پتروشیمی مرجان با ظرفیت تولید یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن در سال با حضور روحانی، رئیس جمهور به بهره‌برداری رسمی رسید.

فاز نخست نیروگاه پتروشیمی دماوند با ظرفیت تولید سالانه ۶۵۰ مگاوات برق با حضور روحاني به بهره‌برداری رسید.

فاز سوم آمونیاک و اوره پتروشیمی پردیس با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۷۵۵ هزار تن آمونیاک و اوره با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

شریعتمداری: خودروهای کمتر از ۴۵ میلیون تومان افزایش ۷.۵ و خودروهای بالای ۴۵ میلیون ۹.۵ میلیون تومان افزایش قیمت خواهند داشت

فردا عرضه شمش بلوم فخوز قابل افزایش تا ۲۰۰۰۰ تن به قیمت پایه ۲۰۷۹۰ ریال که البته در توضیح آمده است فقط شرکتهای تولیدکننده دارای خط نورد و واحد های تولید کننده دارای پروانه بهره برداری مرتبط امکان خرید دارند سقف نوسان قیمت ۱۵ درصد میباشد

سال آینده، دیگر برای مسئولیت سیاست خارجه اتحادیه اروپا، کاندیدا نمی‌شوم

در گروه بانکی معاملات در دو نماد وبصادر و وپست مثبت دنبال می شود و در دیگر نمادها افزایش عرضه معاملاتی منفی را رقم زده است.

وخاور بیش از ۲ میلیون سهم صف خرید : ۱۹۰۸ ریال

شاخص کل در پایان معاملات امروز با ۲۷۲۶ واحد رشد به عدد ۱۳۷۹۸۳ واحد رسید. نمادهای فارس، فولاد، کگل، فملی، شبندر، پارس و پارسان بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای حکشتی، رانفور و وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل داشتند. ارزش کل معاملات بورس هم به رقم ۶۱۹ میلیارد تومان رسید.

تاریخ:۱۳۹۷/۰۶/۱۳

متانول متانول متانول

طرح تولید متانول پتروشیمی مرجان با ظرفیت تولید یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن در سال با حضور روحانی، رئیس جمهور به بهره‌برداری رسمی رسید.

فاز نخست نیروگاه پتروشیمی دماوند با ظرفیت تولید سالانه ۶۵۰ مگاوات برق با حضور روحاني به بهره‌برداری رسید.فاز سوم آمونیاک و اوره پتروشیمی پردیس با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۷۵۵ هزار تن آمونیاک و اوره با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *