گزارش بازار چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷

شاخص کل با کاهش (۲۷۰۰) واحدی در محدوده ۱۸۵۵۵۹ ایستاد. ارزش معاملات در بورس به بیش از ۱۸۰۵ میلیارد تومان و در فرابورس به ۷۸۱ میلیارد تومان رسید.نمادهای کگل ، جم ، شپنا ، ومعادن بیشترین تاثیر مثبت و فملی ، تاپیکو ، پارس ، پرسان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.

امکان جمع شدن صفوف فروش بیشتری در هفته آتی و ورود به صف های خرید در هفته آتی وجود خواهد داشت.

صف بترانس جمع شد

دادگاه لاهه اعلام کرد مناقشه میان ایران و آمریکا پیش از ارجاع به این دادگاه به اندازه کافی از طریق دیپلماسی پیگیری نشده است

صف فروش خساپا جمع شد..صف فروش خگستر در حال جمع آوری

در ۱٫۵ ساعت بعد از شروع بازار نماد های مثبت ۳۳٫۵% بودند که این مقدار در ۱۱:۱۸ به ۲۷٫۱% کاهش و اکنون د راین لحظه به ۳۱٫۲% رسیده است.

با بهبود وضعیت کلی بازار معاملات نمادهای گروه خودرو نیزبا صفوف روش کم حجم تری دنبال می شود.

نماد معاملاتي شركت گروه مپنا «رمپنا» با توجه به رفع تعليق نماد معاملاتي بدون محدوديت نوسان قيمت با استفاده از مكانيزم حراج آماده انجام معامله است.

به‌نظر می‌رسد با صحبت‌هایی که در خصوص کاهش نرخ دلار، خروج شورای رقابت از قیمت‌گذاری، تقویت احتمال تصویب FATF، روی روال افتادن همکاری بانک‌های ایرانی و اروپایی و قول اتحادیه اروپا برای کمک به فروش نفت ایران مطرح شده، جو روانی بازار خودرو کمی آرام گرفته و قیمت برخی از خودروهای داخلی تا ۱۵ میلیون‌ تومان هم ریزش کرده است.

تاریخ : ۱۳۹۷/۰۷/۱۱

#گزارش_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. شاخص کل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *