در حالی که معامله‌گران تحت تاثیر اخبار خوب سیاسی و رشد قیمت‌های جهانی کامودیتی با خوشبینی قدم به بازار امروز نهاده بودند، بازار نیز انتظارات را برآورده کرد!
سهام بنیادی و سود محور امروز نیز مورد توجه معامله‌گران بودند تا شروع بازار مطابق معمول روزهای اخیر با قدرت باشد و در همان دقایق آغازین مقاومت ۳۰۰ هزار واحدی شاخص کل شکسته شود.

در روز استراحت و اصلاح گروه پالایشی، سهام گروه بانکی و در راس آن‌ها وبصادر و وتجارت مورد توجه قرار گرفتند و پس از معاملاتی با حجم بالا با صف خرید بسته شدند.
شاخص کل در روزی به یاد ماندنی با رشد ۴۵۲۹ واحدی قله‌ی جدیدی را فتح کرد و تا آستانه ۳۰۵ هزار واحدی پیش رفت.

۳۰۰ هزار عددی بود که بسیاری از سرمایه گذاران تصور میکردند شاخص بورس به آن نمیرسد.

امروز این اتفاق رخ داد تا امیدواری ها ادامه پیدا کند.

بیشترین اثر مثبت بر شاخص کل را نماد شخارک داشت که پس از افزایش سرمایه و بعد از دو ماه توقف معاملات، به تابلوی معاملاتی برگشت.

نکته جالب امروز صف خرید خودروساز و قطعه ساز ها بود. که به نظر میرسد  دلیل آن اعلام جدی بودن برنامه ایران خودرو برای تجدید ارزیابی دارایی هاست.

 

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *