تایرا و افزایش سرمایه ۷۸% از محل مطالبات و آورده نقدی …

گزارش توجیهی هیئت مدیرة تایرا به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور جبران مخارج سرمايه اي انجام شده در شرکت هاي زير مجموعه مي باشد که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۲۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

افزایش سرمایه ۴۵۰% از محل انباشته در فرآور

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جلوگيري از خروج منابع مالي و تقسيم سود و اصلاح ساختار مالي و تامين الزامات سازمان بورس و اوراق بهادار که در تاریخ ۱۳۹۸/۰۶/۲۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اعتلا

اعتلا شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز یک دستگاه سرور HP DL380 G9 را از طریق مناقصه خریداری نمود. سرور مذکور از شرکت فاوا افزار که پایین ترین قیمت پیشنهادی را ارائه نموده بود خریداری شد. مبلغ مورد توافق ۵۲۱ میلیون ریال و وجه تضمین ۱۰ میلیون ریال تعیین شد. ارائه فاکتور رسمی و تحویل جنس در محل شرکت صورت گرفت و مبلغ فاکتور تماما پرداخت شد.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *