خبرخوب برای شاوان

به استحضار می رساند بخشی از واحد بنزین سازی شاوان  به بهره برداری رسیده است ، لذا میزان تولید بنزین معمولی (یورو ۲) این شرکت به مقدار حدود ۵۰۰ر۷۵ بشکه در ماه افزایش یافته و همچنین امکان تولید بنزین یورو ۵ نیز فراهم گردیده است که با عنایت به صرفه و صلاح شرکت از ابتدای مهرماه سال جاری در دستور کار قرار گرفته است. ضمناً تأثیر این موضوع بر میزان سودآوری شرکت در گزارش ۹ ماهه و گزارشات آتی به اطلاع سهامدارن محترم رسانیده خواهد شد.

بازداشت یکی از املاک توسط وساخت …

پیرو نامه شماره شماره ۳۸۶/ص/۱/۹۸ مورخ ۰۸/۰۷/۱۳۹۸ این شرکت در ارتباط با برگشت چک ۹۰۰ میلیارد ریال شرکت توسعه شهری فراز بابت بازگشت حقوق سهامداران این شرکت از گروه استراتوس(شرکت توسعه شهری فراز) و تا حد امکان شرکت خانه سازی ایرانیان،پلاک ثبتی به شماره ۱۰۳۳ فرعی از ۴ اصلی بخش ۱۰ به مساحت ۵۰۰ر۳۴ به مالکیت حقوقی شرکت مهندسی توسعه شهری فراز مالک شش دانگ عرضه و اعیان دارای سند مالکیت اصلی با شماره چاپی ۴۲۴۴۱۶ سری الف سال ۱۳۹۴ بازداشت گردیده است. بدیهی است متعاقباً در صورت استیفا کامل حقوق شرکت هرگونه تغییرات جهت اطلاع سهامداران محترم اطلاع رسانی خواهد گردید.

اخابر

اخابر از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/۶/۹/۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشي از عرضه و تقاضا در راستاي تغييرات روند بازار سرمايه صورت پذيرفته است.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *