دعبید

دعبید در۹ ماهه با سود ۸۵۰ ریالی گزارش خوبی را ثبت کرده است . سهم ۶ ماهه ۵۷۰ ریال محقق کرده بود . در ۹ ماهه فروش ۶۳۵۷ میلیارد ریال ، سود عملیاتی ۲۳۷۸ میلیارد ریال و سود خالص ۱۴۲۷ میلیارد ریال است . در ۶ ماهه سهم با فروش ۳۹۶۳ میلیارد ریالی ،سود عملیاتی ۱۴۹۱ و سود خالص ۹۵۷ میلیارد ریالی که البته هزینه های مالی کمی رشد داشته است . سهم در ۳ ماهه ۱۹۵۷ میلیارد ریال فروش ، ۶۳۸ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۳۵۹ میلیارد ریال سود خالص داشته است . از نظر عملیاتی گزارش خوبی است.

غسالم

غسالم در ۶ماهه با سود ۳۹۷ ریالی مواحه شده است و عدد خوبی است . سهم ۳ ماهه با فروش ۴۷۸ میلیارد ریالی سود عملیاتی ۵۹ میلیارد ریالی و سود خالص ۴۰ میلیارد ریالی ۱۳۶ ریال را محقق کرده بود و در ۶ماهه فروش ۱۰۴۳ میلیارد ریال ، سود عملیاتی ۱۶۷ و سود خالص ۱۱۹ میلیارد ریال بوده است .گزارش سود عملیاتی خوبی داشته است و از ۱۳۶ ریال به ۳۹۷ ریال رسیده است.

کترام

کترام در ۶ ماهه اول سال نسبت به دوره مشابه رشد خوبی را داشته است و از زیان به سود رسیده است . سهم در ۳ ماهه با فروش ۳۸۷ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۱۱۴ میلیارد ریال و در نهایت سود خالص ۷۵ میلیارد ریالی به ۲۵۵ ریال سود به ازای هر سهم رسیده است . گزارش بدی نیست سهمدر ۳ ماهه ۱۶۸ میلیارد ریال فروش ،سود عملیاتی ۳۷ میلیارد ریال وسود خالص ۲۳ میلیارد ریال داشت در مجموع ۳ ماهه ۷۹ ریال سود محقق کرده بود و حالا به سود بهتری رسیده است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *