دفارا

دفارا از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. همچنين روند رو به رشد توليد و فروش شرکت ادامه دارد و برآيند عملکرد مثبت شرکت در گزارش ۶ ماهه منتهي به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ انعکاس داده شده که به زودي از طريق سامانه جامع اطلاع رساني ناشران منتشر خواهد شد.

دفارا با سرمایه ۴۰۰ میلیارد ریالی نوشته ولی سود را با ۶۰۰ میلیارد حساب کرده و نیاز به اصلاح دارد ولیدر هر صورت در ۶ماهه ۳۴۸۶ ریال سود محقق کرده است که البته شناسایی ۱۲۸۸ میلیارد ریال بابت عرضه سهام در بازار بوده است / در گزارش ۳ ماهه ۸۶۷ ریال سود محقق کرده بود در ۳ ماهه با کمک ۲۲۶ میلیارد ریال سود غیرعملیاتی حدود ۵۱۹ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده بود در ۶ ماهه این عدد به ۲۰۹۱ میلیارد ریال رسیده است . سهم در ۳ ماهه با ۱۲۳۲ میلیارد ریال فروش و ۴۸۰ میلیارد ریال سود عملیاتی مواجه بوده در ۶ ماهه فروش به ۳۱۰۲ و سود عملیاتی ۱۲۴۱ میلیارد ریال بوده و عدد بسیار خوبی برای ۳ ماهه دوم است .

وبملت

وبملت گروه بنگاه‌ها : مدیر امور مالی بانک ملت، در خصوص لزوم انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها گفت: تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت ضمن ایجاد شفافیت در صورت‌های مالی، انعکاس ارزش واقعی دارایی‌ها، افزایش خصوصیت کیفی مربوط بودن اطلاعات و در نتیجه مفید بودن اطلاعات مندرج در صورت‌های مالی، باعث بهبود برخی از نسبت‌های مالی ازجمله نسبت بدهی‌های بلندمدت به کل دارایی‌ها می‌شود و اطلاعات مرتبط با اموال غیرمنقول بانک را به استانداردهای بین‌المللی گزارشگری مالی (I FRS) نزدیک می‌کند.

قشهد

قشهد از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذابه نظرميرسدنوسان قيمت سهام شرکت طي روزهاي معاملاتي اخيرناشي ازعرضه وتقاضاي بازارميباشد.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *