خکاوه

خکاوه در ۶ ماهه ۱۱۴۳ ریال زیان داشته و گزارش جالبی نیست ۳ماهه ۴۷۵ ریال زیان محقق کرده بود و بدون توقف در حال تحقق زیان است البته یک نکته خوب سهم تحقق سود ناخالص است ولی در کل در ۳ ماهه زیان عملیاتی ۳۴۵ میلیارد ریالی را داشته در ۶ ماهه این عدد ۶۴۹ میلیارد ریال شده است . هزینه های مالی سر به فلک زده !! در ۳ ماهه ۹۴۷ میلیارد ریال هزینه مالی و در ۶ ماهه ۲۴۶۹ میلیارد ریال ! واقعا هزینه های مالی شرکت را زمین زده و در نهایت ۱۲۵۳ میلیارد ریال زیان خالص ۳ ماهه داشته و ۳۰۱۱ میلیارد ریال زیان خالص در ۶ ماهه … خکاوه هم دنبال خاور

شتوکا

شتوکا در۶ ماهه ۱۳۱۰ و در ۳ ماهه اول ۶۰۲ ریال سود محقق کرده است . در ۳ ماهه سهم با فروش ۱۵۰ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۵۶ میلیارد ریالی و سود خالص ۴۲ میلیارد ریالی مواجه بود ۶ ماهه این عدد در فروش ۴۰۰ و در سود عملیاتی ۱۲۴ و در سود خالص ۹۱ میلیارد ریال بوده و گزارش بهتری را در ۳ ماهه دوم داشته . به نظر به سود ۳۰۰۰ ریالی نزدیک می شود.

زکشت

زکشت در ۶ ماهه ۵۰۳ ریال محقق کرده است در ۳ ماهه با تحقق سود خوب ۲۱۵ ریالی مواجه شده بود در ۳ ماهه سهم در فروش ۱۴۵ میلیارد ریال ، سود عملیاتی ۳۹ میلیارد ریال شده و در سود خالص ۴۲ میلیارد ریال بوده در ۶ ماهه سود عملیاتی ۹۴ میلیارد ریال و سود خالص ۱۰۰ میلیارد ریال بوده و سود غیرعملیاتی هم داشته است.

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *