وتوکا

شفاف سازی وتوکا و این که گزارش زیر مجموعه ها خوب است … از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/۶/۹/۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۸/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشي از شرايط کلي بازار ،عرضه و تقاضا سهم در بازار و نيز معاملات سهامداران مي باشد واين در شرايطي است که روند فعاليت شرکتهاي گروه در شش ماهه اول سال مطلوب بوده که گزارشات مربوط در مهلت قانوني از طريق سامانه جامع اطلاع رساني ناشران منتشر خواهد شد.

کمرجان

کمرجان و ثبت افزایش سرمایه … بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۷/۰۲/۱۱ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۴۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۷۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۳۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

اپرداز

اپرداز در گزارش ۶ ماهه به تحقق سود ۴۳۵ ریالی رسیده است و تقریبامنظم پیش می رود سهم ۳ ماهه به ازای هر سهم ۲۰۵ ریال سود محقق کرده بود .
سهم در ۳ ماهه با فروش ۴۳۵ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۹۶ میلیارد ریالی و سود خالص ۱۵۳ میلیارد ریالی که بخشی از درامد ناشی از درامد غیرعملیاتی است مواجه بود و حالا در ۶ ماهه سود عملیاتی ۳۱۹ و سود خالص ۳۲۵ میلیارد ریال است .

بتا سهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *