شور و هیجان!

با آنکه شروع معاملات با افت ۶۰۰ واحدی شاخص کل همراه بود اما شاخص هم‌وزن جهت مخالف را طی می‌کرد و سهام شرکت‌های متوسط و کوچک که در چند روز اخیر با استقبال مواجه بودند امروز نیز پر تقاضا بودند.

اما نقطه عطف معاملات امروز افزایش تقاضا در نمادهای لیدر گروه خودرو با خبر جدی شدن افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی بود و با صف خرید شدن نمادهای #خودرو و #خساپا هیجان به بقیه بازار نیز سرایت کرد و شاخص کل نیز روند صعودی گرفت.

اما این پایان روز پر حاشیه و پر خبر امروز نبود و انتشار خبر محدودیت افزایش سرمایه‌ از تجدید ارزیابی از محل سرمایه‌گذاری‌ها در نمادهای بانکی سبب افزایش فشار فروش در این گروه و خصوصا در سهام بانک پارسیان شد. این موضوع کم‌کم به باقی گروه نیز سرایت کرد و نماد‌ #وبملت نیز به صف فروش رسید.
با این حال در تقابل اتفاقات گروه بانکی و خودرویی #شاخص_کل با ۲۳۰ واحد مثبت به کار خود پایان داد و #شاخص_هم‌وزن با ۱۰۰۸ واحد رشد به روند صعودی خود تدوام بخشید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *