تاصیکو

مدیرعامل « تاصیکو » از دو عرضه اولیه خبر داد
غلامرضا سلیمانی در حاشیه نمایشگاه ایران‌کانمین با اشاره به عملکرد مثبت گروه در خصوص عرضه دو شرکت زیرمجموعه صدر تامین گفت: برای عرضه سهام سرام‌آرا و زغال‌سنگ طبس پیگیری‌ها در جریان است که بتوانیم تا پایان سال، سهام این دو شرکت را عرضه کنیم.
به طوری که هفته گذشته جلسه هیات پذیرش زغال‌سنگ طبس برگزار شد و در حال تکمیل اطلاعات موردنیاز هستیم. همچنین عرضه سهام سرام‌آرا در فرابورس نیز منتظر ارسال گزارش ۶ ماهه است تا برای عرضه آماده شود.

خبرهای جدید تپکو

پیرو مراتب منعکس در فضای مجازی مبنی بر انعقاد قرارداد و یا ساخت و فروش ماشین آلات هپکو و همچنین فروش سهام مس طارم و خرید موتور و اکسل برای ماشین آلات ، باستحضار میرساند تا کنون قرارداد یا توافقی در خصوص فروش و ساخت محصولات و خرید موتور و اکسل منعقد نگردیده ، ضمن آنکه تا کنون سهام شرکت مس طارم نیز به فروش نرسیده است. بدیهی است در صورت انعقاد قرارداد و وقوع هرگونه رویداد با اهمیت ، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستور العمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشاء می شود. همچنین صورتهای مالی حسابرسی نشده منتهی به ۳۱/۰۶/۱۳۹۸ نیز در دسته تهیه بوده و پس از نهایی شدن از طریق کدال افشاء خواهد شد.

کیسون

خبرخوبی برای کیسون و قرارداد جدید … برگزاری مناقصه توسط شرکت پترو امید آسیا برای انتخاب پیمانکار واجدالشرایط جهت انجام عملیات تکمیلی و تحکیم بستر شامل تسطیح و تراکم دینامیکی و احداث مخازن ذخیره نفت خام در بندر جاسک به ظرفیت ده میلیون بشکه و اعلام برنده شدن مشارکت شرکت کیسون (۹۰%) و شرکت راژان پترو فرآیند (۱۰%) طبق ابلاغیه کارفرما
مبلغ قرارداد ۱۱٫۳۶۶ میلیارد ریال خواهد بود که از این مبلغ سهم شرکت کیسون ۱۰٫۲۳۰ میلیارد ریال است.
اعلام برنده شدن مشارکت شرکت کیسون (۹۰%) و شرکت راژان پترو فرآیند (۱۰%) طبق ابلاغیه کارفرما

بتا سهم

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *