سر در ابرها!

بازار در حالی در آخرین روز معاملاتی هفته آغاز به کار کرد که جهش ۱۵۰۰ واحدی شاخص کل در نیم ساعت ابتدایی نوید روزی خوب را می‌داد.

در ادامه اما تقابل خریدار و فروشنده در سهام شاخص ساز به تعادل رسید تا روند صعودی شاخص کل تا پایان وقت معاملاتی تقریبا متوقف باشد.

با این حال در روز استراحت اغلب سهام کامودیتی محور، توجه بازار بیشتر سمت سهام شرکت‌های کوچک و متوسط بود تا شاخص‌هم‌وزن در روزی تاریخی از سقف قبلی خود عبور کند.

از سهام مورد توجه در معاملات امروز می‌توان به نمادهای #ولساپا، #حکشتی و #آپ اشاره کرد که پس از معاملاتی قابل توجه به صف خرید رسیدند.

به هر ترتیب #شاخص_کل با ۱۷۱۳ واحد رشد وارد کانال ۳۲۲ هزار واحدی شد و #شاخص_هم‌وزن با ۱۸۳۷ واحد مثبت و با رشد همراه بود. و درصد بیشتری در آستانه‌ی ۱۰۰ هزار واحد قرار گرفت تا سهامداران با امید هر چه بیشتر به استقبال تعطیلات آخر هفته و انتشار جزییات لایحه‌ی بودجه بروند.

در ویدئوی زیر خواهید دید:

🔷ایست شاخص کل در نزدیکی سقف تاریخی خود
🔸 سهامداران و سرمایه گذاران بورسی این روزها امیدوارند، چون که…
🔸و تاثیرات یک شایعه…

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *