شبریز

افزایش سرمایه ۱۵۷% شبریز از محل اندوخته طرح و توسعه … گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳,۸۸۴,۲۱۱,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل اندوخته طرح و توسعه به منظور پيشنهاد افزايش سرمايه از مبلغ ۳۸۸۴۲۱۱۰۰۰۰۰۰ريال به ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ريال از محل اندوخته طرح و توسعه به منظور جبران مخارج سرمايه اي انجام شده در مجموعه طرحهاي بهبود فرايند و بهينه سازي پالايشگاه و اصلاح ساختار مالي ناشي از مخارج سرمايه اي انجام شده طي سالهاي گذشته و جلو گيري از خروج نقدينگي جهت تامين مالي پروژه هاي در دست تکميل و سرمايه در گردش که در تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

شفن

شفن در راستای مفاد بند ” ب ” دستورالعمل اجرائی افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان بورس به پیوست آگهی مزایده عمومی زمینهای متعلق به این شرکت منتشره در صفحه ۱۲ روزنامه اطلاعات شماره ۲۷۴۵۶ مورخ ۹۸/۱۰/۰۱ به حضور ایفاد می گردد. مزید استحضار ارزش دفتری زمین واقع در تهران بلوار کوهک مبلغ ۷۸٫۲۵۸ میلیون ریال و زمین مسکونی واقع در شهرستان ماهشهر مبلغ ۲۲٫۷۲۱ میلیون ریال می باشد.

وپاسار

وپاسار گزارش تراز آذر را داده است که ۱۱۴۳۲ میلیارد ریال تراز سود تسهیلات اعطایی و ۱۱۱۱۷ میلیارد ریال سود پرداختی دارد . و تراز همچنان مثبت است و ۹۹۲۶ میلیارد ریال تراز مثبت است.

بتاسهم

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *