چکاپا

چکاپا افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را آغاز کرد
هیأت مدیره شرکت گروه صنایع کاغذ پارس ( سهامی عام) پیشنهاد افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اجرای ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۱۵مجلس شورای اسلامی به منظور رونق تولید و ایجاد اشتغال برای اصلاح ساختار مالی با استفاده از معافیت مالیاتی حکم مقرر در تبصره ۱ ماده ۱۴۹ قانون مالیاتهای مستقیم در جلسه هیأت مدیره مورخ ۱۳۹۸/۱۰/۰۱مورد موافقت قرار گرفت .

در این رابطه تعیین مبلغ و درصد افزایش سرمایه پس از اتمام ارزیابی داراییهای ثابت توسط هیأت کارشناسان رسمی دادگستری و تهیه گزارشات توجیهی افزایش سرمایه است که این تصمیم منوط به نتایج حاصل از ارزیابی فوق و حصول کلی شرایط مانند موافقت و تصویب مجمع عمومی فوق العاده سهامداران اخذ مجوزهای لازم از سازمان های ذیربط و انجام تمامی اقدامات قانونی مطابق با دستور العمل های آن سازمان خواهد بود .

تنوین بیمه نوین می فروشد …

شرکت تأمین سرمایه نوین (سهامی عام) در نظر دارد نسیت به واگذاری ۱۷/۸۷ درصد سهام شرکت بیمه نوین (سهامی عام) به طور عمده و نقد از طریق عرضه در بازار دوم فرابورس ایران اقدام نماید. لازم بذکر است در صورت تحقق فروش مراتب و آثار مالی مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

بتاسهم

 

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *