خودرو

خودرو مدیرعامل ایران خودرو: ۹ هزار میلیارد تومان بدهی داریم
فرشاد مقیمی: مجموع بدهی گروه صنعتی ایران خودرو ۹ هزار میلیارد تومان است. بنا داریم تا پایان سال آینده این بدهی را به صفر برسانیم ضمن اینکه بازه‌های تسویه با قطعه سازان به تدریج از ۱۲۰ روز به ۶۰ روز و کمتر کاهش خواهد یافت.مديرعامل ايران‌خودرو از هدف‌گذاري توليد ۶۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال آينده خبر داد و گفت: زنجيره تامين برمبناي اين هدف، برنامه‌ريزي كند.

ثقزوی

با توجه به درج برخي از گزارش ها و تحليلهاي نادرست و غير واقعي موثر بر تعيين ارزش سهام شرکت توسط کاربران سايتهاي اينترنتي و کانالهاي تلگرامي فعال در حوزه بورس و بازار سرمايه (از جمله سايت سهام ياب و کانالهاي تلگرامي پرتفوي سبز و ثقزوي) لازم است توضيحات زير بمنظور شفاف سازي، به سهامداران محترم و ديگر فعالان بازار سرمايه اعلام گردد:

۱- پروژه نيروگاه بادي، توسط شرکت “انرژي بادي کوهين(سهامي خاص)” پيگيري و انجام مي‏گردد و شرکت عمران و سازندگي استان قزوين(سهامي عام) تنها ۴۹% سهام آن شرکت را در اختيار دارد.

۲- درحال حاضر با اعمال تحريمهاي جهاني عليه جمهوري اسلامي ايران واردات تجهيزات نيروگاهي امکان پذير نبوده و جذب سرمايه‏ گذاري خارجي عملاً غير ممکن گرديده است.

۳- علي‏رغم افزايش هزينه هاي احداث نيروگاه، ناشي از افزايش سه برابري قيمت ارز و عدم افزايش نرخ خريد تضميني برق توسط وزارت نيرو در دوسال گذشته، احداث نيروگاه‏هاي بادي توجيه اقتصادي خود را از دست داده است.

از‏اين‏رو، مدتي است که پيگيري احداث نيروگاه توسط “شرکت انرژي بادي‏کوهين” نيز متوقف شده و اعتبار برخي از مجوزهاي اخذ شده براي آن منقضي گرديده است و اين موضوع تا اعمال تغييرات سياستي و توجيه‏پذيرگشتن مجدد طرح و امکان جذب سرمايه گذار در آن، متوقف مي باشد.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *