مادیرا

از قرارداد کولر گازی خود خبر داده است.

در راستای اجرای مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکتهای ثبت شده نزد سازمان مبنی بر افشای اطلاعات با اهمیت، به استحضار می رساند محصولات این شرکت در حال حاضر به شرح جدول ذیل می باشد محصول برند تلویزیون X.VISION TCL مانیتور X.VISION LG یخچال X.VISION TCL ماشین لباسشویی X.VISION TCL همچنین در راستای فعالیت های خود در عرصه محصولات و لوازم خانگی فوق، شرکت صنایع ماشین های اداری ایران اقدام به انعقاد تفاهم نامه با شرکت TCL در خصوص تولید، فروش، خدمات پس از فروش و اعطای نمایندگی محصولات کولر گازی اسپلیت، پنجره ای و ایستاده نموده است.

در این خصوص موارد ذیل را به استحضار می رساند :

۱- مذاکرات در خصوص تفاهم نامه اعطای نمایندگی کولر اسپلیت در تاریخ ۱۲/۱۱/۱۳۹۸ آغاز شده است که

فرآیند نصب طرح مزبور از اواسط اسفند ماه سال ۹۸ آغاز خواهد شد و مدت اجرای آن ۳ ماه برآورد شده است مزید استحضار شرکت TCL نامه مربوط به مذاکرات فوق را در تاریخ ۲۶/۱۱/۱۳۹۸ با توجه به مشکلات پیش آمده در کشور چین( ویروس کرونا و تعطیلات ناشی از شیوع آن ویروس) قبل از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ در پی پیگیری های مکرر این شرکت ارسال نموده است، بر این اساس انتظار می رود طرح مزبور در خرداد ماه سال ۹۹ به اتمام و سپس به بهره برداری برسد. محصول تولید شده در این طرح، انواع کولر گازی اسپلیت، پنجره ای و ایستاده خواهد بود.

۲- مبلغ تفاهم نامه اعطای نمایندگی

طرح محصول کولر گازی با شرکت TCL از بابت ماشین آلات و خط تولید۳۵۰٫۰۰۰ دلار و از بابت تجهیزات آزمایشگاهی برای تست محصول ۱۰۰٫۰۰۰ دلار بوده است. نرخ دلار بر اساس نرخ دلار در سامانه نیما است.

۳- نحوه تسویه بصورت نقدی و اقساطی و همزمان با ارسال تجهیزات در طی مدت تفاهم نامه می باشد.

مزید استحضار شرکت مادیران از سابقه بسیار درخشانی در نحوه بازپرداخت مبالغ فاکتورهای ارسالی در مدت همکاری با شرکت TCL برخوردار بوده است که این تفاهم نامه نیز نشان دهنده این موضوع می باشد.

۴- برآورد ظرفیت اسمی طرح بر اساس شرایط فعلی، ۶۰۰۰۰ دستگاه در سال می باشد که پیش بینی می شود

برای سال ۱۳۹۹ ، ۲۵۰۰۰ دستگاه تولید گردد . در این خصوص به منظور بررسی بازار این نوع محصول تا قبل از راه اندازی خط تولید، حدود ۵۰۰۰ دستگاه به صورت CBU وارد و بفروش خواهد رسید. ۵- این طرح بر سود و زیان سال مالی ۱۳۹۸ تاثیر نداشته اما بطور کلی آثار مالی ناشی از راه اندازی طرح مزبور به میزان سفارشات دریافتی از مشتریان بستگی دارد فلذا در این خصوص مقدار تولید، مقدار فروش، نرخ فروش، محصولات تولید شده و … پس از بهره برداری و راه اندازی طرح مزبور به استحضار سهامداران خواهد رسید. همچنین این شرکت متعهد می باشد در صورت وقوع هر گونه رویداد با اهمیت، مراتب را در اسرع وقت مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات در سامانه کدال منتشر نماید.

بتا سهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *