ثاخت

ثاخت پس از محکومیت شرکت نارنجستان گستر(ادغام شده در شرکت پارس سازه) درخصوص تخلفات ساختمانی صورت گرفته و رای قلع و قمع کل بنای مازاد بر پروانه و اعاده وضعیت سابق در کمیسیون بدوی و تجدیدنظر ماده ۱۰۰ قانون شهرداری(ایزدشهر) نسبت به آراء صادره در دیوان عدالت اداری اعتراض صورت گرفته که در مرحله بدوی علیرغم اخذ قرار توقف عملیات اجرایی ،حکم به رد شکایت صادر می گردد .

در فرجه قانونی به رای صادره اعتراض شده و شعبه ۶ تجدیدنظر دیوان عدالت اداری با تشخیص ورود تجدیدنظر خواهی شرکت مهندسی و ساخت پارس سازه و نقض دادنامه بدوی و رای کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها اعلام نموده که کمیسیون یاد شده جهت تطبیق دقیق کاربرد و میزان اجزاء ساختمان احداث شده یا درحال احداث با نقشه مصوب پروانه ساختمانی و اصلاحیه آن در راستای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین نامه اجرایی قانون مذکور نظریه فنی و کارشناسی از اداره مسکن و شهرسازی یا سازمان نظام مهندسی محل اخذ وو سپس به نحو مستند و مستدل اتخاذ تصمیم نماید.

سشمال

سشمال در ۱۲ماهه ۴۰۴ ریال و در ۹ ماهه به سود ۲۹۲ ریالی رسیده است . سهم در ۹ ماهه ۱۲۲۶ میلیارد ریال فروش ، ۲۶۱ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۳۱۳ میلیارد ریال سود خالص داشته است در ۱۲ماهه سود عملیاتی میلیارد ریال بوده و خیلی تغییر خاصی نداشته است.

فخاس

فخاس به استناد ماده ۱۷ مکرر ۱ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند به منظور شفاف سازی علت نوسان قیمت سهام، شرکت بورس اوراق بهادار تهران طی نامه شماره ۶۰۸۵۲۰ مورخ ۱۳۹۸/۱۱/۲۷ از شرکت درخواست برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی و افشا اهم مطالب مطرح شده در کنفرانس مذبور را نموده است
لکن به رغم پیگیری های انجام شده از ناشر، اطلاعات درخواست شده ظرف مهلت مقرر ارایه نشده است. از این رو به استفاده کنندگان توصیه می شود این موضوع را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *