نقش انتخاب درست، برای موفقیت در بازار سرمایه

تحلیل خوب و درست بازار سرمایه، جزئی از پروسه موفقیت است و شما جهت تشخیص یک موقعیت خرید خوب، نیازمند تحلیل بازار هستید اما صرف، تحلیل خوب بازار دلیل بر کسب سود مستمر از بازار نیست!…

اهمیتی ندارد شما چقدر تحلیل کنید و یا اطلاعات تکنیکی بیشتری بدانید، در هر صورت لحظات زیادی در بازار وجود دارد که ممکن است منجر به شکست شما و ضرر کردن در خریدتان باشد. بنابراین اگر از ضرر کردن واهمه دارید و می ترسید سرمایه‌تان را از دست بدهید مطمئنا قادر نخواهید بود اثرات مخرب ترس را از خود دور کنید و بی طرف به خرید و فروش و معامله بپردازید.

تحلیل خوب و درست بازار سرمایه، جزئی از پروسه موفقیت است

شما جهت تشخیص یک موقعیت خرید خوب، نیازمند تحلیل بازار هستید اما صرف، تحلیل خوب بازار دلیل بر کسب سود مستمر از بازار نیست! چون هیچوقت نمی توانید چالشهای روانشاختی همچون فقدان اعتماد بنفس یا عدم پیروی از قوانین را حل کنید..

وقتی پیش فرضتان در بازار این باشد که تحلیل و تفسیر پیچیده بازار باعث موفق شدن شما میشود پس مرتبا به دنبال متغیر های تحلیلی در بازار هستید که آنها را یاد بگیرید و البته نتیجه در نهایت مساوی است با ضرر، اما مشکل کجاست !

مشکل این است که یا باید تمام متغیر های بازار را بشناسید که تعداد این متغیر ها بسیار زیاداست و یادگیری همه آنها قطعا غیر ممکن و یا اینکه ریسک پذیر باشید و نتایج معاملات خودتان را بپذیرید و ضررهایتان را به بازار نسبت ندهید و بازار را مقصر نکنید..
وقتی معامله‌گر یاد بگیرد، ریسک پذیر باشد دیگر منتظر اینکه معامله در ضرر برگردد به نقطه سر به سر نیست و یا با توجیه غیر منطقی ضررهای خود را توصیف کند.

با ما بورس را بشناسید.

فرهنگ سازی بورس

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *