بی‌تفاوتی سهامداران به سقوط بورس‌های جهانی

به گزارش تجارت‌نیوز، در عملیات پیش‌گشایش بازار سهام اولین روز هفته، ترس سهامداران از ریزش سنگین بورس‌های جهانی نیز باعث نشد تا شاه صف‌های فروش در نمادهای مختلف باشیم و تقاضا در بسیاری از نمادها همچنان سنگین است. بر این اساس سه نماد قرن، ثفارس و ومهان به ترتیب با ۳۵۳، ۲۲۱ و ۹۶ میلیون حجم، بیشترین صف‌های خرید را به خود اختصاص داده‌اند. در طرف عرضه نیز نماد داوه با ۴میلیون صف فروش، بیشترین حجم عرضه‌کننده را دارد.

بازار این هفته را در حالی آغاز می‌کند که بر اساس اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، از روز دوشنبه، تغییراتی در نحوه محاسبه حجم مبنا اعمال خواهد شد که ممکن است بازار را تحت تاثیر خود قرار دهد.

این در حالی است که کارشناسان و معامله‌گران بازار سرمایه در نظرسنجی این هفته تجارت‌نیوز با ۴۲٫۹ درصد احتمال بورس هفته دوم اسفند ماه سال ۱۳۹۸ را مثبت دانسته‌اند و سایر کارشناسان نیز با ۵۷٫۱ درصد احتمال آن را خنثی اعلام کرده‌اند.

تجارت نیوز

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

بازار سهام بازار سهام به گزارش تجارت‌نیوز، در عملیات پیش‌گشایش بازار سهام اولین روز هفته، ترس سهامداران از ریزش سنگین بورس‌های جهانی نیز باعث نشد تا شاه صف‌های فروش در نمادهای مختلف باشیم و تقاضا در بسیاری از نمادها همچنان سنگین است.

بر این اساس سه نماد قرن، ثفارس و ومهان به ترتیب با ۳۵۳، ۲۲۱ و ۹۶ میلیون حجم، بیشترین صف‌های خرید را به خود اختصاص داده‌اند. در طرف عرضه نیز نماد داوه با ۴میلیون صف فروش، بیشترین حجم عرضه‌کننده را دارد.به گزارش تجارت‌نیوز، در عملیات پیش‌گشایش بازار سهام اولین روز هفته، ترس سهامداران از ریزش سنگین بورس‌های جهانی نیز باعث نشد تا شاه صف‌های فروش در نمادهای مختلف باشیم و تقاضا در بسیاری از نمادها همچنان سنگین است. بر این اساس سه نماد قرن، ثفارس و ومهان به ترتیب با ۳۵۳، ۲۲۱ و ۹۶ میلیون حجم، بیشترین صف‌های خرید را به خود اختصاص داده‌اند. در طرف عرضه نیز نماد داوه با ۴میلیون صف فروش، بیشترین حجم عرضه‌کننده را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *