کساوه

کساوه در اسفند ۳۰۷ میلیارد ریال فروش داشت در نرخ نیز نرخ فروش ۴۰۶,۴۹۲ ریال بود . بهمن با درامد ۲۸۵ میلیارد ریالی مواجه بود . و نرخ فروش ۴۰۰,۰۷۹ ریال شده . دی با فروش ۲۹۴ میلیارد ریالی مواجه بوده و نرخ فروش ۳۶۸,۵۳۶ ریال بوده اذر با فروش ۲۷۵ میلیارد ریالی مواجه بود و رشد داشته است .نرخ فروش ۳۴۳,۵۲۴ ریال است . آبان هم با فروش کمی کمتر از مهر ۲۱۳ میلیارد ریال فروش داشته و نرخ فروش ۳۱۷,۰۱۸ ریال بود
مهر با فروش ۲۲۹ میلیارد ریالی مواجه بود و نرخ ۳۰۸,۸۴۳ ریال بود . ۳ ماهه چهارم سهم بسیار بهتر بوده است
سهم۱۲ ماهه ۲۸۳۲ میلیارد ریال فروش زده است.

ساروم

ساروم در اسفند کم کاری قبل را جبران کرد و ۲۱۳ میلیارد ریال فروش زد سهمی که در بهمن ۳۵ و در دی با فروش ۷۰ میلیارد ریالی مواجه بود و در اذر عدد فروش ۱۳۳ میلیارد ریال بوده است آبان در حوالی مهر بوده و ۲۴۱ میلیارد ریال فروش زده است در مهر هم ۲۶۰ میلیارد ریال فروش داشت در جمع۱۲ماهه این عدد ۲۲۵۱ میلیارد ریال فروش زده است اسفند در ۴ ماهه گذشته بهترین گزارش شرکت است.

غپاذر

غپاذر در اسفند نسبت به بهمن افت کرد و ۲۸۲ میلیارد ریال در اسفند درامد داشت سهمی که در بهمن ۳۹۴ میلیارد ریال درامد داشته و در دی به درامد ۴۷۰ میلیارد ریالی رسیده است اذر و دی هم شبیه ماه قبل بودند در اذر سهم ۴۶۴ میلیارد ریال درامد داشت ابان به درامد ۴۳۶ میلیارد ریالی رسیده است.
۱۲ ماهه فروش ۴۷۲۷ میلیارد ریالی را داشته است به نظر اسفند خوب نبوده است.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *