بکام

بکام با این خبرها دیگر کسی به روند تولید و درامدش نگاه نمیکند ولی بهمن و اسفند تقریبا متحول شده و خوب بوده است . سهم در اسفند ۳۹۸ و در بهمن ۴۰۲ میلیارد ریال درامد داشته است.
در دی ۱۷۷ میلیارد ریال فروش داشت اذر قوی تر بود در اذر با درامد ۳۳۷ میلیارد ریالی مواجه بود. ابان با درامد ۱۶۷ میلیارد ریالی مواجه بوده و مهر با درامد کمی افت کرده ۱۰۹ میلیارد ریال ۱۲ ماهه ۱۷۳۳ میلیارد ریال فروش زده است که نزدیک به ۴۵% ان در ۳ ماهه چهارم است.

بترانس

بترانس بهمن خوبی داشت ولی اسفند به خوبی بهمن نبود ولی در کل باید گفت که خیلی خطی و منظم نمی فروشد . مهربه فروش ۶۷۸ میلیارد ریالی رسیده و ابان ۷۳۱ میلیارد ریال فروش داشته در اذر با فروش ۸۹۴ میلیارد ریالی رسید .
در دی با فروش ۹۷۲ میلیارد ریالی مواجه شده و در بهمن ۱۲۷۴ میلیارد ریال فروش زد و رشد خوب مقدار و نرخ ها را نیز داشتیم و در اسفند این عدد ۷۴۸ میلیارد ریال شده و در کل ۳ ماهه چهارم خوبی بود. جمع فروش۱۲ ماهه ۸۷۲۵ میلیارد ریال شده که ۳۵% ان در ۳ ماهه چهارم است/ افزایش نرخ ها یکی از نکات خوب گزارش اسفند است.

کاما

کاما در فروش اسفند توفیقی نداشت و ۱۲ میلیارد ریال فروش زدو در جمع ۱۲ماهه ۱۵۴۹ میلیارد ریال فروش داشته در توضیح اورده است عمده فروش محصولات این شرکت بصورت صادراتی بوده و در حال حاضر صادرات با کندی انجام می‌شود البته خاطر نشان میشود بخشی از محصولات اینشرکت در فروردین ماه ۱۳۹۹ صادرات آن قطعی میشود که در گزارش ماه بعدی انعکاس مییابد.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *