تدوین یک استراتژی سهام یا یک سیستم خرید و فروش سهام تحت عنوان سیستم مکتوب به شما کمک می کند برای هر سوال احتمالی پاسخی داشته باشید…

معامله‌گران تازه‌وارد بازار سرمایه بخاطر نداشتن برنامه صحیح معاملاتی و به عبارتی برنامه استراتژیک ضرر می‌‌کنند.
این طرح و برنامه به معامله‌گر کمک می‌کند تا قبل از هر اقدامی تا حدودی نتیجه پیش‌رو را به شما پاسخ می دهد!

اما دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

سهامداران کم‌تجربه به خاطر نقش احساسات در معاملاتشان و عدم آموزش صحیح اصول سرمایه‌گذاری ممکن است به‌طور مداوم ضرر را تجربه کنند حتی اگر به صورت تصادفی و برحسب اتفاق سود هم بکنند بعد از مدتی به علت نداشتن استراتژی مناسب سرمایه خود را از دست می‌دهند.
در واقع هیجان و ترس معامله‌گران تازه کار سهام باعث می شود در بدترین نقطه خرید کنند و یا به جای فروش بخرند و با ترسی که در معامله دارند سهام افت پیدا کرده پایین و پایین تر می آید و در جایی که دقیقا نقطه خرید است سهم خود را می فروشند !

به عبارتی ترس از ضرر باعث می شود تحمل ضررهای کوچک را نداشته باشید، در این صورت همین ترس علیه شما غلبه می کند و سودهای بزرگ را از شما می گیرد!
تا به حال جملات زیادی شنیده اید، مثلا در کف بخرید و در سقف بفروشید، ضررهای خود را کوچک کنید و به سودهایتان اجازه رشد دهید. در واقع تدوین یک استراتژی سهام یا یک سیستم خرید و فروش سهام تحت عنوان سیستم مکتوب به شما کمک می کند برای هر سوال احتمالی پاسخی داشته باشید. ممکن است شما این سیستم را از شخصی بخرید و یا خودتان آنرا طرح ریزی کرده باشید، فرقی نمی‌کند در هر صورت باید با روحیات شما سازگار باشد و منطقی باشد.

همواره به یاد داشته باشید آموزش و یادگیری مقدم بر همه موارد دیگر در بازار سهام است. پس با یادگیری اصول صحیح سرمایه‌گذاری بهترین ورود به بازار سرمایه را تجربه کنید.

فرهنگ سازی بورس

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *