ددام

ددام در ۱۲ماهه به ۵۳۰ ریال به ازای هرسهم رسیده است . ۹ماهه ۳۸۰ ریال محقق کرده و عدد خوبی داشته سهم ۶ ماهه به تحقق سود ۲۲۵ ریالی رسید . سهم در ۶ ماهه ۲۷۱ میلیارد ریال سود عملیاتی داشته است در ۶ ماهه سود خالص ۲۰۷ میلیارد ریال بوده است.
در۹ ماهه سود عملیاتی ۴۵۳ میلیارد ریال شده و سود خالص ۳۴۹ میلیارد ریال است . در ۱۲ماهه سود عملیاتی ۶۵۸ میلیارد ریال و سود خالص ۴۸۸ میلیارد ریال بوده است .

غاذر

غاذر از افزایش بهای تمام شده و مشکلات ان می گوید …
به استحضار می رساند در پاسخ به نامه بشماره پيگيري ۶۲۸۱۱۰ آن مديريت محترم اعلام ميدارد به استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شرکتهاي ثبت شده نزد سازمان، به اطلاع ميرساند به علت تعطيلات نوروزي و کرونايي بعد از اجراي دستورالعمل و پروتکل هاي بهداشتي پس از اعلام وزارت بهداشت شرکت فعاليتهاي توليد خود را بطور مستمر با رعايت تمامي دستورالعمل هاي بهداشتي شروع نموده است و با تمهيدات مديريتي لازم سعي بر افزايش توليد و بهره وري کارکنان گرديده است امّا متاسفانه به علت کمبود و افزايش قيمت مواد اوليه و بسته بندي از قبيل شکر، سويا،آرد،مقوا، سلفون و… که موجبات نگراني و تشويش افکار مديران شرکت گرديده است.اگر چنانچه در ماههاي آتي مشکل تهيه مواد اوليه ادامه داشته باشد طبعاً در توليد و اشتغال موثر خواهدبود.

سدشت

شفاف سازی در #سدشت
در خصوص شايعات و اخبار به منظور جلوگيري از ايجاد بستري براي سوء استفاده از اطلاعات نهاني و لزوم آگاهي سهامداران از تاثير شيوع بيماري همه گير کرونا بر کسب و کار شرکت ، به استحضار مي رساند با توجه به بسته شدن صادرات به کشور کويت ، شرکت صنايع سيمان دشتستان جهت تحقق اهداف صادراتي خود با استفاده و برخورداري از پتانسيل حمل دريائي موجود در بندر بوشهر و جزيره نگين ، نسبت به صادر نمودن محصولات خود به کشور عراق اقدام نموده و در همين راستا موفق به صادرات ۴۰٫۱۲۲ تن کلينکر در اسفندماه سال قبل به اين کشور گرديده است. شايان ذکر مي باشد اين روند در سال جاري نيز ادامه داشته و تا تاريخ تهيه نامه ۲۵٫۹۹۵ تن کلينکر به کشور موصوف صادر گرديده است.

بتا سهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *