کلوند

کلوند ۱۲ماهه ۶۲۷ ریال سود محقق کرده است . در ۹ ماهه به سود جالب ۴۳۵ ریالی رسیده سهم در ۶ ماهه ۱۸۴ ریال محقق کرده است ۳ ماهه هم ۸۳ ریال محقق کرده بود .
سهم ۳ماهه با ۴۲۶ میلیارد ریال فروش ، ۵۸ میلیارد ریال سود عملیاتی و۳۳ میلیارد ریال سود خالص به ازای هر سهم ۸۳ ریال مواجه بود . در ۶ ماهه فروش ۸۵۹ میلیارد ریال ، سود عملیاتی ۱۲۹ و سود خالص ۷۳ میلیارد ریال است . هزینه های مالی در ۳ ماهه دوم کمی کاهنده سود بوده است.
در ۹ ماهه سود عملیاتی با رشدی خوب ۲۷۸ میلیارد ریال شده و سود خالص ۱۷۴ میلیارد ریال .و ۱۲ماهه سود عملیاتی ۳۷۰ و سود خالص ۲۵۰ میلیارد ریال بوده است.

وبملت

وبملت به استحضار می رساند با توجه به گزارش عملکرد ماهانه بانک در ماههاي اسفند ۱۳۹۸ و فروردين ۱۳۹۹ و مقايسه آن با عملکرد ماههاي قبل از شيوع کرونا، شيوع ويروس کرونا تاثير با اهميتي بر عملکرد دو ماهه اخير بانک نداشته است.در عين حال شيوع ويروس کرونا به علت تاثير بر کسب و کارها منجر به افزايش چکهاي برگشتي در کل شبکه بانکي شده است از سوي ديگر عدم پرداخت به موقع اقساط و بدهي ها توسط برخي از مشتريان باعث افزايش نسبي مطالبات گرديده که مي تواند باعث کاهش درآمدهاي بانک و افزايش هزينه مطالبات مشکوک الوصول گردد ليکن از آنجائيکه پيش بيني مي شود اين موضوع کوتاه مدت باشد و بانک نيز در اين خصوص تمهيداتي انديشيده است اين اثر مقطعي بوده و در کل بر عملکرد سالانه بانک تاثير با اهميتي نخواهد داشت.

تاپیکو

تاپیکو وپترو خریده … تحصیل بلوك ۱۶٫۷۲ درصدي سهام شرکت سرمایه گذاري صنایع پتروشیمی

بلوک مزبور در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۰ توسط این هلدینگ با قیمت هر سهم ۱۷،۵۵۷ ریال خریداری و وفق اطلاعیه منتشره در سایت شرکت بورس در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۱۶ معامله مزبور قطعی گردید. خاطر نشان می سازد درصد مالکیت این شرکت در سهام شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی از ۵۰٫۹ درصد ۶۷٫۶ درصد افزایش یافته و بهای تمام شده کل بلوک ۶۷٫۶ درصدی به مبلغ ۹،۲۵۲ میلیارد ریال (۷،۵۱۱ ریال هر سهم) می باشد.

بتاسهم

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *