وآرین

وآرین در ۱۲ماهه ۴۳۴ ریال محقق کرده است . با توجه به سیاست شرکت مبنی بر تنوع بخشی به پورتفوی سرمایه گذاریها و استفاده از فرصت های بازار سرمایه نسبت به افزایش حجم سرمایه گذاری در سهام شرکت های بورسی اقدام نمود. لذا مبلغ سرمایه گذاری های کوتاه مدت نسبت به دوره مالی گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

پلاسک

پلاسک در ۱۲ماهه ۶ ریال زیان محقق کرد و سهم زیان خود را کاهش داده است . پلاسک سهمی که ۹ ماهه ۳۶۲۳ میلیارد ریال فروش داشت !! ۴۲ میلیارد ریال زیان کرده است و ۴۶ ریال به ازای هر سهم زیان داشت . در ۶ ماهه زیان عملیاتی ۴۰ میلیارد ریال بوده و ۹ ماهه زیان عملیاتی به ۲۷ میلیارد ریال رسیده و ۱۲ماهه این عدد ۲۰ میلیارد ریال سود عملیاتی بود و این نکته مثبت گزارش پلاسک است.

غمهرا

غمهرا یا همان سس فروش بازارما در ۱۲ماهه ۲۲۷۶ ریال سود محقق کرده است که ۳۲۷% از مدت مشابه سال قبل بهتر است . گزارش خوبی است
۹ماهه ۹۶۶ ریال سود محقق کرد .سهم در ۶ ماهه ۵۶۷ ریال محقق کرده بود  مهرام در ۳ ماهه ۱۷۰ ریال محقق کرده بود. در ۳ماهه .سهم ۸۴۱ میلیارد ریال فروش و ۴۲ میلیارد ریال سود عملیاتی و سود خالص ۱۵ میلیارد ریالی را داشت
در ۶ ماهه فروش ۱۷۶۸ و سود عملیاتی ۱۰۷ و سود خالص ۵۳ میلیارد ریال شده بود .

در ۹ ماهه سود عملیاتی از ۱۰۷ به ۱۹۲ میلیارد ریال رسیده و رشد خوبی را داشته و سود خالص نیز ۹۰ میلیارد ریال است . در ۱۲ماهه سود عملیاتی از ۱۹۲ به ۳۵۷ میلیارد ریال رسید و عالی بوده است.

بتاسهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *