خودرو

خودرو یک شفاف سازی عجیب زده است انواع قالب و تجهيزات لجستيك را به شركت ساپكو و شركت ايسيكو منتقل کرده است و در حالی که حوالی ۵۰۰ میلیارد ریال بهای تمام شده دارد مبلغ واگذاری بیش از ۱۸۸۵۸ میلیارد ریال !!!
در توضیح اورده انتقال قالبها به شركت ساپكو با رويكرد ارتقا سيستم كنترل داخلي و ايجاد شفافيت در دارييها و انتقال تجهيزات لجستيك به شركت ايسيكو با رويكرد تبديل شركت ايسيكو به هاب لجستيك گروه و ايجاد شفافيت در دارييها
رقم واگذاری قید شده یعنی بیش از ۱۸۰۰ میلیارد تومان سود ؟؟؟

شنفت

شنفت در سود تلفیقی ۱۲ماهه ۱۶۸۲ ریال و در سود اصلی ۱۶۸۷ ریال بوده است .
۹ماهه ۱۱۲۹ ریال و ۶ ماهه ۸۵۷ ریال محقق کرده بود سهمی که در ۳ ماهه با ۴۰۱ ریال مواجه بود . با هم نگاهی به روند سهم داشته باشیم شنفت با فروش ۴۹۲۸ میلیارد ریالی و سود عملیاتی ۱۱۲۳ و سود خالص ۸۰۲ میلیارد ریالی ۳ماهه اول را تمام کرد .
در ۶ماهه فروش ۱۰۵۴۴ و سود عملیاتی ۲۲۸۹ و سود خالص ۱۷۱۳ میلیارد ریال است که مثل ۳ ماهه اول بوده تقریبا ! در ۹ ماهه سود عملیاتی ۳۲۳۴ میلیارد ریال شده و کمی افت سود عملیاتی داشتیم و در نهایت سود خالص به ۲۲۵۸ میلیارد ریال رسید . در سود عملیاتی ۴۹۲۷ میلیارد ریالی و سود خالص ۳۳۷۳ میلیارد ریال است .

فجام

فجام گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بتاسهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *