گزارش مجمع فخوز

در سال ۹۸ کنسانتره‌سازی شرکت در سنگان به فول ظرفیت رسید. امسال با بهره‌برداری از واحد گندله پیش‌بینی می شود نزدیک به نصف ظرفیت گندله سناباد هم تولید داشته باشد و بهبود سودآوری از محل شرکت صنعتی سناباد حاصل گردد.

در بهار رکورد تولید شرکت شکسته شده که در تیرماه هم این روند ادامه داشته است. با این روند پیش‌بینی شرکت این بود که امسال امکان تولید ۴ میلیون تن می‌تواند فراهم شود.

پروژه‌های جدید تعریف‌شده در فخوز شامل کوره پاتیلی، ماشین ریخته‌گری اسلب عریض و تاسیسات جانبی آن است که می‌تونه با افزایش ظرفیت تولید اسلب شرکت به اندازه ۱.۲ میلیون کل تولید شرکت را به بالای ۵ میلیون تن ( با طرح فولاد شادگان ۶میلیون تن) برساند. پروژه احداث یک واحد آهن اسفنجی هم مطالعاتش انجام شده است. در صورتی که این طرح افتتاح شود نیاز فخوز به اسفنجی شادگان بر طرف شده و خود شادگان می تواند به سمت بهره‌برداری از واحد فولاد‌سازی اش حرکت کند.
رئیس مجمع و نماینده گروه مالی توسعه آیندگان از بنیاد قوی شرکت و امکان محقق شدن اعداد و پیش‌بینی‌های رشد قیمتی که در فضای مجازی و بورس گفته می شود صحبت کرد و رشدهای خوبی برای سهام متصور شد و گفت امیدوار است با توجه به وضعیت سهم سال آینده ارزش شرکت چند برابر شود.

نماینده سهامدار عمده گفت در راستای افزایش دارایی‌های سهامداران شرکت یک افزایش سرمایه خوب هم در راه است.

پروژه فولاد شادگان به دلیل تاخیر خود شرکت به تاخیر افتاده است. مقرر شد که اعتبار اسنادی طرح تمدید شود و پول مورد نیاز در طرح تزریق گردد تا پروژه دوباره راه بیفتد.
در این مجمع ۳۰٪ سود شرکت تقسیم شد ( معادل ۵۳ تومان به ازای هر سهم)./همفکران

بتاسهم

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *