تحلیل بنیادی سفانو

سیمان فارس نو به لحاظ مقدار فروش عملکردی مشابه سال قبل داشته با این تفاوت که نرخ های فروش در حال صعودی است. با توجه به نرخ های جاری انتظار می رود که این شرکت به درآمد ۳۰۳ میلیارد تومانی در سال جاری دست یابد که در این صورت با توجه به رشد بهای تمام شده سود ناخالص عملیاتی ۱۵۶ میلیارد تومانی و حاشیه سود ناخالص ۵۱٫۴ درصدی خواهد داشت در سه ماهه بهار حاشیه سود ۴۸٫۶ درصد بوده است . با تداوم این وضعیت به ۲۸۲ تومان EPS می رسد. این نکته بسیار مهم است که شرکت طی سال بتواند افزایش نرخ دریافت کند که در اینصورت می تواند به وضعیت بهتری دست یابد.

در نهایت سیمان فارس نو با تداوم وضعیت جاری می تواند به ۲۸۲ تومان Eps برسد. این بسیار مهم است که در ادامه سال بتواند افزایش نرخ دریافت کند تا سود بهتری خلق شود.

اگر در بخش صادراتی نرخ ها بهبود یابد، شرایط تغییر می کند.

ولید هلالات

#سفانو #تحلیل_بنیادی #سیمان

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

درآمد درآمد

سیمان فارس نو به لحاظ مقدار فروش عملکردی مشابه سال قبل داشته با این تفاوت که نرخ های فروش در حال صعودی است. با توجه به نرخ های جاری انتظار می رود که این شرکت به درآمد ۳۰۳ میلیارد تومانی در سال جاری دست یابد که در این صورت با توجه به رشد بهای تمام شده سود ناخالص عملیاتی ۱۵۶ میلیارد تومانی و حاشیه سود ناخالص ۵۱٫۴ درصدی خواهد داشت در سه ماهه بهار حاشیه سود ۴۸٫۶ درصد بوده است . با تداوم این وضعیت به ۲۸۲ تومان EPS می رسد. این نکته بسیار مهم است که شرکت طی سال بتواند افزایش نرخ دریافت کند که در اینصورت می تواند به وضعیت بهتری دست یابد.در نهایت سیمان فارس نو با تداوم وضعیت جاری می تواند به ۲۸۲ تومان Eps برسد. این بسیار مهم است که در ادامه سال بتواند افزایش نرخ دریافت کند تا سود بهتری خلق شود.

اگر در بخش صادراتی نرخ ها بهبود یابد، شرایط تغییر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *