همتی رییس بانک مرکزی پس از ریزش ۵۰ درصدی #بورس سکوتش را شکست و از بازار سرمایه #حمایت کرد:

۱. سهامداران عمده و حقوقی ها که طی چندماه گذشته به دلیل رشد قیمت سهامشان منتفع شدند الان که قیمت سهام افت کرده بازارسازی کنند و برای نقدشوندگی سرمایه سهامداران خرد #اطمینان سازی کنند.

۲.بانک مرکزی از توسعه بازار سرمایه و نقش بورس در نظام تامین مالی کشور #حمایت می کند.

۳.بازارسازان ( سهامداران عمده و صندوقهای سرمایه گذاری و حقوقی ها و بازیگران سهام) به صورت #جدی و #عاجل از سرمایه مردم در برابر نوسانات حفاظت کرده و نقدشوندگی بازار سرمایه را حفظ کنند.

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

همتی رییس بانک مرکزی پس از ریزش ۵۰ درصدی #بورس سکوتش را شکست و از بازار سرمایه #حمایت کرد:

۱.سهامداران عمده و حقوقی ها که طی چندماه گذشته به دلیل رشد قیمت سهامشان منتفع شدند الان که قیمت سهام افت کرده بازارسازی کنند و برای نقدشوندگی سرمایه سهامداران خرد #اطمینان سازی کنند.

۲.بانک مرکزی از توسعه بازار سرمایه و نقش بورس در نظام تامین مالی کشور #حمایت می کند. ۳.بازارسازان ( سهامداران عمده و صندوقهای سرمایه گذاری و حقوقی ها و بازیگران سهام) به صورت #جدی و #عاجل از سرمایه مردم در برابر نوسانات حفاظت کرده و نقدشوندگی بازار سرمایه را حفظ کنند. تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.بانک مرکزی از توسعه بازار سرمایه و نقش بورس در نظام تامین مالی کشور #حمایت می کند. ۳.بازارسازان ( سهامداران عمده و صندوقهای سرمایه گذاری و حقوقی ها و بازیگران سهام) به صورت #جدی و #عاجل از سرمایه مردم در برابر نوسانات حفاظت کرده و نقدشوندگی بازار سرمایه را حفظ کنند. تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *