آخرین وضعیت بازگشایی نمادهای #پالایشی، #شستا و #خودرو

سعید محمد علیزاده، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس در گفت و گو با همفکران تاکید کرد: امروز و تا این لحظه برنامه ای برای بازگشایی نمادهای پالایشی ، شستا و خودرو نداریم.

وی در پاسخ به این پرسش که این نمادهای بزرگ متوقف شده چه زمان بازگشایی می شوند، گفت: نمادهای پالایشی، خودرو و شستا فعلا در حال بررسی هستند.

این مقام مسئول در پاسخ به این پرسش که طی این هفته نمادها بازگشایی می شوند یا خیر، افزود: احتمالا برخی از آن ها طی این هفته به تابلوی معاملات باز می گردند.

علیزاده در پاسخ به سوالی دیگر درباره اینکه نمادهای پالایشی اطلاعات خود را ارسال کرده اند و چرا بازگشایی نمی شوند، گفت: همچنان در حال بررسی این نمادها هستیم.

وی درباره این پرسش که این نمادهای متوقف شده مشخصا چه اطلاعاتی باید ارسال کنند تا بازگشایی شوند، گفت: پالایشی ها، شستا و خودرو فعلا تحت بررسی هستند و در ارتباط با شرکت ها هستیم تا به زودی بازگشایی شوند. اطلاعات مورد نیاز از شرکت ها را طی مکاتباتی با ناشران اعلام کردیم.

همفکران

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تحلیل تصویری تکنیکال را در کانال تلگرام و آپارات ببینید:

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: aparat.com/kargozari.org

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

سازمان بورس سازمان بورس برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *