رکورد شکنی #پکویر در شهریور ماه، ثبت فروش ۱۱۱ میلیاردی

پکویر در شهریور با فروش ۱۱۱ میلیاردی جمع فروش ۹ ماهه را به ۶۸۹ میلیارد رسانده است. میانگین فروش ماهیانه در سال جاری ۷۷ میلیارد تومان می باشد. در سال مالی قبل ۴۵۵ میلیارد فروش به ثبت رسانده بود.

پکویر تایر در سال مالی گذشته به طور متوسط هر ماه ۱٫۷۳۰ تن تایر تولید کرده بود. این عدد در  شهریور ماه  در حدود ۲٫۶۰۰  تن بوده که میانگین سال جاری ۲٫۴۸۷ تن شده است.
 پکویر در سال مالی گذشته به طور متوسط هر ماه ۱٫۶۸۲ تن تایر فروخته بود. این عدد در شهریور ماه ۲٫۷۴۱ تن، و میانگین ۹ ماهه ۲٫۴۳۰ تن شده است.
میانگین نرخ فروش تایر در سال مالی گذشته ۲۱٫۵۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم بوده. در شهریور نرخ فروش  ۴۰٫۰۰۰ تومان بوده که ۱۲% نسبت به ماه قبل رشد داشته و میانگین سال جاری ۳۱٫۴۰۰ تومان شده است.
کارگزاری بانک صنعت و معدن

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

پکویر در شهریور با فروش ۱۱۱ میلیاردی جمع فروش ۹ ماهه را به ۶۸۹ میلیارد رسانده است. میانگین فروش ماهیانه در سال جاری ۷۷ میلیارد تومان می باشد. در سال مالی قبل ۴۵۵ میلیارد فروش به ثبت رسانده بود.پکویر در شهریور با فروش ۱۱۱ میلیاردی جمع فروش ۹ ماهه را به ۶۸۹ میلیارد رسانده است. میانگین فروش ماهیانه در سال جاری ۷۷ میلیارد تومان می باشد. در قبل ۴۵۵ میلیارد فروش به ثبت رسانده بود.پکویر در شهریور با فروش ۱۱۱ میلیاردی جمع فروش ۹ ماهه را به ۶۸۹ میلیارد رسانده است. میانگین فروش ماهیانه در سال جاری ۷۷ میلیارد تومان می باشد. در قبل ۴۵۵ میلیارد فروش به ثبت رسانده بود.در قبل ۴۵۵ میلیارد فروش به ثبت رسانده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *