سنیر

سنیر در ۳ ماهه به سود ۴۱۸ ریالی رسیده است. ۳ ماهه ۴۱ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۴۱ میلیارد ریال سود خالص دارد .۶ ماهه بهتر بود و ۱۵۰۱ ریال سود داشته و سود عملیاتی ۱۵۱ و سود خالص ۱۵۰ میلیارد ریال است.

شپاکسا

شپاکسا در ۹ماهه ۱۳۷۴ ریال و در ۶ ماهه ۷۰۷ ریال سود محقق کرده است.
سهم در ۳ ماهه با ۲۶۶۸ میلیارد ریال فروش ، ۵۲۰ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۳۳۵ میلیارد ریال سود خالص ۳۱۱ ریال محقق کرده بود.
در ۶ ماهه ۱۱۲۱ میلیارد ریال سود عملیاتی و سود خالص ۷۶۳ میلیارد ریالی را داشته است.
۹ ماهه سود عملیاتی ۲۰۶۳و سود خالص ۱۴۸۴ میلیارد ریال است.

کاذر

کاذر در ۳ ماهه به سود ۳۳۸ ریالی رسیده و۶ماهه به ۸۸۴ ریال رسیده است
در این سهم ۳ماهه ۱۶۹ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۵۲ میلیارد ریال سود خالص دارد در ۶ ماهه سود عملیاتی ۴۵۱و سود خالص ۳۹۷ میلیارد ریال بود ورشد خوبی در سود عملیاتی داشت

بتا سهم

#شپاکسا    #سنیر    #کاذر   #شغدیر    #بورس

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *