اتفاقات غریب در انتخابات آمریکا

از اتفاقات غریبی که در این انتخابات آمریکا داره میوفته اینه که رقیب لیندسی گراهام در کارولینای جنوبی برای کاندیدای سنا ۵۷ میلیون دلار کمک جمع کرده که یه رکورد محسوب میشه در حالی که لیندسی با تمام پوششی که فاکس بهش داده تا حالا ۷ میلیون دلار جمع کرده و از رقیب جوون خودش تو نظر سنجی ها ۱۴ امتیاز عقبتره!

یه مورد جالب دیگه ای که تو این گفتگوهای انتخاباتی جالب توجهه برای انتخابات سنا…تو آیووا…مجری از یکی از کاندیداها میپرسه…خانم! نقطه سربه سر کشت غلات تو منطقه چقدره؟؟؟و کاندیدای تازه وارد جواب میده!!! و از رقیبش که جونی ارنست بود هم این سوالو در مورد ذرت میپرسه که اشتباه جواب میده..و این تو نظر سنجی ها خانم تازه وارد رو ۷ امتیاز جلو میندازه! نقطه سر به سر!!!!چه انتظاریه!!😔من تو این جلساتی که بعضا با مدیران عامل خود شرکت ها دارم از خودشون این سوال رو میپرسم…جواب درستی نمیدن!!!چه برسه به نماینده های شهرها!!

خوب آیوا ایالتیه که اقتصادش مبتنی بر کشاورزیه…چقد خوب میشد که نماینده های ما هم انقد اقتصاد منطقه شون و بشناسن.

محسن جلالی

دلار یه مورد جالب دیگه ای که تو این گفتگوهای انتخاباتی جالب توجهه برای انتخابات سنا…تو آیووا…مجری از یکی از کاندیداها میپرسه…خانم! نقطه سربه سر کشت غلات تو منطقه چقدره؟؟؟و کاندیدای تازه وارد جواب میده!!!

و از یه مورد جالب دیگه ای که تو این گفتگوهای انتخاباتی جالب توجهه برای انتخابات سنا…تو آیووا…مجری از یکی از کاندیداها میپرسه…خانم! نقطه سربه سر کشت غلات تو منطقه چقدره؟؟؟و کاندیدای تازه وارد جواب میده!!! و از یه مورد جالب دیگه ای که تو این گفتگوهای انتخاباتی جالب توجهه برای انتخابات سنا…تو آیووا…مجری از یکی از کاندیداها میپرسه…خانم! نقطه سربه سر کشت غلات تو منطقه چقدره؟؟؟و کاندیدای تازه وارد جواب میده!!!دلار یه مورد جالب دیگه ای که تو این گفتگوهای انتخاباتی جالب توجهه برای انتخابات سنا…تو آیووا…مجری از یکی از کاندیداها میپرسه…خانم! نقطه سربه سر کشت غلات تو منطقه چقدره؟؟؟و کاندیدای تازه وارد جواب میده!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *