فوری و مهم برای فولادسازان

انتشار دستورالعمل تنظیم بازار ورق گرم فولادی از سوى شوراى رقابت؛ سقف رقابت در بورس کالا آزاد است

دستورالعمل تنظیم بازار ورق گرم فولادی از سوی شوراى رقابت درحالی منتشر شد که کلیه تولیدکنندگان ورق ملزم به عرضه در بورس کالا شدند، سقف قیمت در بورس کالا آزاد است و واحدهای تولیدی مکلفند یک هفته قبل از شروع فصل برنامه عرضه هفتگی محصولات را ارایه دهند. (TsePress)

شفاف سازی #تاپیکو در مورد جابجایی های اخیر

در راسـتاي رعـایت مفـاد مـاده ۱۳ دسـتورالعمل اجرایی افشاي اطلاعات شـرکتهاي ثبت شده نزد سازمان،بدینوسـیله به اسـتحضار می رساند شـرکت پتروشیمی فناوران(از شرکتهاي تحت کنترل این هلدینگ) در سال مالی جاري اقدام به معاملات ذیل نموده است: واگذاري ۳٫۲۸ درصد سـهام تاپیکو (در راسـتاي رعایت مفاد ماده ۲۸ دسـتورالعمل حاکمیت شرکتی) به بهاي تمام شده ۵٫۲۵۶٫۹۴۵ میلیون ریال ( هر سـهم ۱٫۹۶۶ ریال ) با ارزش واگـذاري ۵۳٫۸۹۹٫۷۸۹ میلیون ریال (۲۰٫۱۵۴ ریال هر سهم) و شناسایی سود به مبلغ ۴۸٫۶۴۲٫۸۴۴ میلیون ریال از این محل. خرید ۴٫۴۷ درصد از سـهام شرکت بانک ملت با بهاي تمام شده ۵۳٫۹۴۳٫۸۵۸ میلیون ریال (۵٫۸۳۰ ریال هرسهم) با هدف خرید سهام ارزشمند جایگزین. مزید اسـتحضار آثار مالی ناشـی از واگذاري سهام در بند اول، افزایش مبلغ ۲۴٫۷۴۴٫۶۱۵ میلیون ریال (۳۰۳ ریال به ازاي هر سهم) در حقوق صاحبان سهام صورتهالی مالی تلفیقی سال جاري این شرکت می باشد. (بتا سهم)

پیام ناظر

بازگشايي #شپارس با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه الف بدون محدوديت نوسان قيمت
بازگشايي #فارس، #مبين، #بفجر با توجه به افشاي اطلاعات با اهميت گروه ب با محدوديت نوسان قيمت
بازگشايي #چكاوه، #حتوكا، #غمهراح با توجه به عدم كشف قيمت در روز معاملاتي قبل بدون محدوديت نوسان قيمت (بورس۲۴)

وتوکا

وتوکا واگذاری حق تقدم افزایش سرمایه از ۲٫۷۷۲ به ۴٫۰۰۰ میلیون ریال شرکت آتیه فولاد نقش جهان به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت مذکور و تنفیذ هیات مدیره توکا فولاد. در ضمن قطعیت انتقال حق تقدم و دریافت وجه آن در تاریخ ۷ آبان ۱۳۹۹ صورت گرفته است. (بتا سهم)

کهرام

کهرام به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ تعلیق می گردد.(بتا سهم)

به اطلاع مي رساند،نماد معاملاتي شركت هاي ايركاپارت صنعت #خكار، قند نيشابور #قنيشا، كارخانجات كمك فنر ايندامين سايپا #خكمك مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتي مي باشند.

بورس‌بازان ۲۱ میلیونی شدند

با وجود عقبگرد بیش از ۳۸ درصدی شاخص کل بورس تهران از نیمه مردادماه و نبود چشم‌انداز روشن از آینده سرمایه‌گذاری در این بازار همچنان شاهد تقاضای جدید برای صدور کدهای معاملاتی هستیم.
در مهرماه امسال بیش از ۵۶۶ هزار کد جدید صادر شده تا مجموع بورس‌بازان به ۲۱ میلیون و ۱۷۳ هزار نفر افزایش پیدا کند.

خبهمن

خبرمهم برای #خبهمن تحقق سود خالص ۲٫۱۰۶٫۰۰۰ میلیون ریالی در شرکت بهمن موتور در دوره ۶ ماهه منتهی به ۱۳۹۹/۰۶/۳۱ طبق گزارش صورت های مالی حسابرسی نشده – افزایش ۴۴۶۶ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته ( دوره منتهی به ۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ) (بتا سهم)

سفیر چین: واکسن کرونا را پس از تولید به ایران هم می‌دهیم

گفت‌وگوی منطقه‌ای بر اساس برجام، کلید حل اختلافات در حوزه خلیج فارس است
چین با کشورهای منطقه خلیج فارس(از جمله ایران) در خصوص مبارزه با کووید ۱۹ همکاری فعالانه‌ای دارد و هرگاه که کار تولید و توزیع واکسن به اتمام رسید، واکسن‌ها را به میزان نیاز در اختیار آن ها قرار می دهد.(ایسنا)

يك خبر مهم از فولاد مبارکه اصفهان

تولید اسلب گازترش از ۲ میلیون تن گذشت

مدیر متالورژی ثانویه #فولاد گفت: از زمان راه‌اندازی واحد RH در فولاد مبارکه تا پایان مهرماه ۹۹ به میزان ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار تن فولاد مذاب در این واحد تولید شده است.

گفتنی است در سال ۱۳۸۶ شرکت فولاد مبارکه با هدف ایجاد امکان تولید فولادهای LC و ULC عمدتا موردنیاز صنایع خودروسازی و همچنین فولادهای هیدروژن پایین عمدتا موردنیاز صنایع نفت و گاز، قرارداد ساخت و نصب یک کارگاه گاززدایی RH-OB با ظرفیت تولید یک‌میلیون تن فولاد کیفی در سال را منعقد کرد.(اخبار بورس)

خبر مهم برای #شسپا، #شبهرن، #شرانل و #شنفت

قیمت انواع روغن موتور افزایش یافت.

سازمان حمایت مصرف‌ کنندگان و تولید کنندگان با صدور بخش‌نامه‌ای مجوز افزایش قیمت ۵۳ درصدی روغن‌های دیزلی و ۴۰ درصدی روغن‌های بنزینی را برای مصرف داخلی این محصولات صادر کرد.(اخبار بورس)

 

دستورالعمل تنظیم بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *