پتروشیمی نوری

 

پتروشیمی نوری در آبان ماه ، ۲۳۶۱ میلیارد تومان فروش داشته است که نسبت به ماه گذشته کاهش ۳۶ درصدی داشته است. مجموع فروش شرکت در ۸ ماه از سال ۹۹،بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل ۵۰ درصد رشد داشته است.

شرکت در آبان ماه بیش از ۲۷۱ هزار تن محصول به فروش رسانده که نسبت به ماه قبل کاهش ۳۷ درصدی داشته است.شرکت در آبان ماه ۶۰ هزار تن برش سنگین به فروش رسانده است . فروش این محصول در مهر ماه بیش از ۱۱۱ هزار تن بوده است.

از شروع تحریم ها شرکت در فروش محصول برش سنگین خود با مشکلاتی مواجه بوده و موجودی قابل توجهی از این محصول را داشته که با عملکرد بسیار مناسب در چند ماه گذشته بخش مهمی از موجودی خود را به فروش رسانده است.موجودی پایان بهار ۹۹ برش سنگین شرکت نزدیک به ۸۰۰ هزار تن بوده که با توجه به عملکرد مناسب شرکت در تابستان ،موجودی پایان تابستان این محصول نزدیک به ۵۰۰ هزار تن بوده است اما با توجه به عملکرد تولید و فروش محصول برش سنگین در مهر ماه و آبان نزدیک به ۷۲ هزار تن به موجودی شرکت اضافه شده است و در پایان آبان ماه موجودی برش سنگین شرکت نزدیک به ۵۷۲ هزار تن رسیده است.

همچنین

شرکت همچنین بنزن و پارازایلین کمتری نسبت مهر ماه به فروش رسانده است. باتوجه به عملکرد مناسب شرکت در تابستان و تا حدی در مهر ماه ، انتظار می رود که شرکت در ماه های آتی از لحاظ مقداری عملکرد مناسب تری داشته باشد و همچنین با توجه به روند افزایشی نرخ های جهانی محصولات و در صورت پایداری نرخ دلار در محدوده های فعلی، شرکت در ماه های آتی به مراتب با نرخ های بهتری می تواند محصولات خود را به فروش برساند.

نرخ برش سنگین شرکت در آبان ماه در محدوده ۶٫۶ میلیون تومان بوده است . نرخ فروش پارازایلین شرکت در آبان ماه ، ۱۱٫۱ میلیون تومان بوده که نسبت به ماه گذشته رشد ۱ درصدی داشته است.
قیمت سهم ۱۸۱۰۰ تومان می باشد و در یک ماه گذشته حدود ۱۰ درصد رشد داشته است…

همفکران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *