مهمترین خرید و فروش سهامداران عمده در روز گذشته

دیروز در میان سرخی حاکم بر گروه بانکی، بازارگردان نمادهای #وتجارت، #وبملت، #وبصادر و #وپست خریدار بودند. بازارگردان وتجارت که این روزها تمام قد پشت سهم ایستاده است طی روز گذشته نیز ۱۳۷ میلیون از این نماد را خرید. بازارگردان بانک صادرات خریدار ۱۳۰ میلیون سهمی این نماد بود. در وبملت بازارگردان به خرید ۴۶ میلیونی از این نماد بسنده کرد و بازارگردان وپست نیز کمی سرانه خریدش را بالا برد و دیروز در راستای حمایت از نماد مذکور ۴ میلیون سهم از آن را خرید.

 شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران آتیه ایرانیان دیروز هم خریدار #تماوند بود به طوری که در سه روز اخیر ۱۶ میلیون از این سهم را خرید.

 شرکت سرمایه گذاری صبا تامین تنها فروشنده جدی در روز گذشته بود و برای دومین روز متوالی بیمه #دانا را فروخت و فروش دوروز اخیرش را به ۳۰ میلیون سهم رساند.

 فولاد مبارکه طی روز گذشته ۴٫۵ میلیون سهم #ومعادن و ۷٫۶ میلیون سهم #هرمز را خرید.

موسسه صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، دیروز خریدار کم حجم #فولاد، #ومعادن و #فارس بود و خرید ۲ میلیون سهم از هر کدام از این نمادها را به ثبت رساند.

 بازارگردان تجارت علاوه بر حمایت خوبی که از بانک تجارت داشت، خریدار ۲٫۷ میلیون سهم #رکیش و ۶ میلیون سهم #بنو هم بود.

 شرکت گروه سرمایه گذاری امید ۴روز است که #کگل را می خرد، هرروز هم ۱میلیون سهم.

صندوق بازرگردانی سهم آشنا یکم طی روز سه شنبه باز هم خریدار بود و حدود ۲ میلیون سهم #خاذین،۱ میلیون #ولساپا و ۲٫۷ میلیون سهم #وساپا را خرید.

 صندوق سرمایه گذاری تدبیرگران فردا دیروز خریدار #ثپردیس(۲ میلیون سهم)، #ثبهساز(۱۸ میلیون سهم)، #آبادا(۱٫۵ میلیون سهم)، #ثامید(۱۰ میلیون سهم)، #ولشرق(۱٫۳ میلیون سهم) و #وپویا(۲ میلیون سهم) بود.

 شرکت توسعه سرمایه رفاه برای سومین روز متوالی #فولاد(۱۵ میلیون)، #شپنا(۱۰ میلیون) و #شبندر (۱۰ میلیون) را خرید.

همفکران

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *