‌ظرفیت های بودجه در تامین مالی دولت از بازار سرمایه

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، از ظرفیت سازی های ویژه در بودجه ۱۴۰۰ برای تامین مالی دولت از طریق بازار سرمایه خبر داد و گفت: در بودجه ۱۴۰۰ حدود ۹۵ هزار میلیارد تومان عرضه سهام دیده شده است.

وی افزود: همچنین پیشنهادی مطرح شده است مبنی بر اینکه اگر اوراق سلف نفتی در سررسید خود به تسویه کالایی منجر شود، راهکاری برای افزایش فروش نفت خواهد بود و قطعا به ظرفیت سازی در حوزه فراورده ها نیز کمک می کند.

به گفته پورابراهیمی، راه اندازی پالایشگاه های کوچک هم سرعت خواهد گرفت و علاوه بر آن ۱۵ درصد افزایش ظرفیت برای پالایشگاه های فعلی در بخش فراورده ها  پیش بینی شده است که این فراورده ها ارزش افزوده بالایی برای کشور  ایجاد می کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: افزایش عرضه و فروش نفت در بورس انرژی  و  مولدسازی دارایی های دولت از دیگر اقدامات و راهکارهایی است که به  تحقق پیش بینی های درآمدی بودجه کمک خواهد کرد و مجلس هم آماده هرگونه همکاری  و مساعدت در این  زمینه است.

سنا

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: افزایش عرضه و فروش نفت در بورس انرژی  و  مولدسازی دارایی های دولت از دیگر اقدامات و راهکارهایی است که به  تحقق پیش بینی های درآمدی بودجه کمک خواهد کرد و مجلس هم آماده هرگونه همکاری  و مساعدت در این  زمینه است.رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: افزایش عرضه و فروش نفت در بورس انرژی  و  مولدسازی دارایی های دولت از دیگر اقدامات و راهکارهایی است که به  تحقق پیش بینی های درآمدی بودجه کمک خواهد کرد و مجلس هم آماده هرگونه همکاری  و مساعدت در این  زمینه است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: افزایش عرضه و فروش نفت در بورس انرژی  و  مولدسازی دارایی های دولت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: افزایش عرضه و فروش نفت در بورس انرژی  و  مولدسازی دارایی های دولت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *