سجام

سجام افزایش سرمایه میدهد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-99A-182 مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۸ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ در استان خراسان رضوي ،شهر تربت جام به آدرس تربت جام – نصر آباد – جنب روستاي ابدال آباد برگزار میگردد

غاذر

#غاذر در ۳ ماهه به تحقق سود ۵۸۷ ریالی رسیده است که از ۴۳ میلیارد ریال سود خالص حدود ۱۷ میلیارد ریال غیرعملیاتی است.
در ۶ ماهه ۹۴۹ ریال سود داشته که ۶۳ میلیارد ریال آن سود عملیاتی بوده است و به سود خالص ۷۱ میلیارد ریالی رسیده است
در ۹ماهه به سود۱۲۴۱ ریالی رسیده است. ۵۸۵ ریال با سرمایه جدید است . ۹ماهه ۸۳ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۹۳ میلیارد ریال سود خالص دارد .

سمگا

#سمگا و افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی از انباشته
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته ،سایر اندوخته ها به منظور اصلاح ساختار مالي که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

ثاخت

#ثاخت پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری نامه ارسالي معاون بازار مبنی بر ظن دستکاري بازار به استحضار می رساند نامه ارسالي معاون بازار مبني بر برگزاري کنفرانس اطلاع رساني با عنايت به توقف معاملات سهام ثاخت به دليل ماده ۱۹ مکرر دستور العمل اجرايي نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران از سهامداران محترم تقاضا ميگردد پرسش هاي خود را از طريق پست الکترونيک به آدرس pr@icd.co.ir حداکثر تا ساعت ۱۳:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۳ ارسال نمايند.

شسپا

#شسپا
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه
▪️سرمایه فعلی : ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
▪️سرمایه جدید : ۹,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال
▪️درصد افزایش سرمایه: ۵۸%
▪️منبع تأمین افزایش سرمایه: از محل سود انباشته
▪️موضوع افزایش سرمایه: به منظور بهبود ساختار مالي، حفظ نقدينگي و جبران مخارج سرمايه گذاري انجام شده طي يک مرحله

بتا سهم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *