نگاهی به عملکرد عالی #شکربن در بهمن

شرکت در سال جاری بطور میانگین هر ماه ۳،۴۴۹ تن تولید داشت و در دی نیز توانست تولید ۴،۶۷۰ تنی داشته باشد که در بهمن این مقدار به ۴،۳۲۰ تن رسیده است.

شکربن که در سال جاری هر ماه بطور میانگین ۳،۶۱۷ تن فـروش داشت، در دی فـروشی معادل ۴،۴۳۶ تن داشت و فـروش بهمن خود را ۳،۷۸۹ تن گزارش کرده است.

شکربن در دی ماه ۸۰ میلیارد تومان فـروش داشته که فـروش در بهمن ۷۳ میلیارد تومان گزارش شده است.

در این ماه نرخ فـروش دوده با ۶ درصد افزایش نسبت به ماه گذشته به ۱۹۱،۸۷۷ ریال/کیلو رسیده است.

کارگزاری بانک صنعت و معدن

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

شکربن که در سال جاری هر ماه بطور میانگین ۳،۶۱۷ تن فـروش داشت، در دی فـروشی معادل ۴،۴۳۶ تن داشت و فـروش بهمن خود را ۳،۷۸۹ تن گزارش کرده است. 

شکربن که در سال جاری هر ماه بطور میانگین ۳،۶۱۷ تن فـروش داشت، در دی فـروشی معادل ۴،۴۳۶ تن داشت و فـروش بهمن خود را ۳،۷۸۹ تن گزارش کرده است.در این ماه نرخ فـروش دوده با ۶ درصد افزایش نسبت به ماه گذشته به ۱۹۱،۸۷۷ ریال/کیلو رسیده است.در این ماه نرخ فـروش دوده با ۶ درصد افزایش نسبت به ماه گذشته به ۱۹۱،۸۷۷ ریال/کیلو رسیده است.در این ماه نرخ فـروش دوده با ۶ درصد افزایش نسبت به ماه گذشته به ۱۹۱،۸۷۷ ریال/کیلو رسیده است.

شکربن که در سال جاری هر ماه بطور میانگین ۳،۶۱۷ تن فـروش داشت، در دی فـروشی معادل ۴،۴۳۶ تن داشت و فـروش بهمن خود را ۳،۷۸۹ تن گزارش کرده است.  شکربن که در سال جاری هر ماه بطور میانگین ۳،۶۱۷ تن فـروش داشت، در دی فـروشی معادل ۴،۴۳۶ تن داشت و فـروش بهمن خود را ۳،۷۸۹ تن گزارش کرده است. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *